اخبار

کاربرد پیامک برای سالن آرایشی

کاربرد پیامک برای یک سالن آرایشی و زیبایی می‌تواند در موضوعات تبلیغاتی و خدماتی یا اطلاع‌رسانی خلاصه شود.

  • ۱۳۹۶/۱۰/۱۱

کاربرد پیامک برای سالن آرایشی به دو بخش ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیام کوتاه اطلاع‌رسانی خلاصه می‌شود.

کاربرد پیامک برای سالن آرایشی را براساس امکانات سامانه پیامکی فراپیامک تشریح خواهیم کرد.

همانطور که می‌دانید فراپیامک بهترین سرویس دهنده پیامکی در ایران است که در کنار سایر رقبای این صنف به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پنل پیامک فراپیامک، دارای امکانات متنوعی است که پاسخگوی نیاز تبلیغاتی اصناف و مشاغل مختلف خواهد بود و در فرآیند جذب مشتری به ایشان کمک شایانی خواهد داشت.

ارسال پیامک تبلیغاتی

یکی از مزایای پیامک تبلیغاتی برای سالن های آرایشی، ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی برای جذب مشتری است.

صاحبین سالن‌های آرایشی و زیبایی، این امکان را دارند که با استفاده از امکانات مختلف پنل پیامک، به جذب مشتری و معرفی خدمات خود بپردازند.

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی در پنل پیامک به چندین روش صورت می‌گیرد؛

در روش اول، ارسال پیام کوتاه در سامانه پیامک فراپیامک، به شکل بانک اطلاعاتی شماره های موبایل و در چندین شکل قابل استفاده می‌باشد.

  • بانک شماره موبایل‌هایی که براساس کدپستی همراه اول یا ایرانسل طبقه‌بندی شده‌اند،
  • بانک اطلاعاتی شماره‌های موبایل که براساس سن و جنسیت صاحبین هر شماره دسته‌بندی شده‌اند،
  • نقشه‌ی شهرها و مناطق مختلف کشور که با کلیک بر روی هر قسمت آن، تعداد شماره موبایل‌های موجود را نمایش می‌دهد. (همراه اول و ایرانسل)
  • بانک شماره موبایل‌های صاحبین اصناف و مشاغل مختلف
  • دکل‌های مخابراتی ایرانسل (BTS) که ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی را ممکن می‌سازد.

در روش دوم، ارسال پیامک از طریق دفترچه تلفن پنل پیامک صورت می‌گیرد؛

هر سالن آرایشی از مشتریان خود یک لیست شماره موبایل با جزئیات در دفترچه تلفن ایجاد خواهد کرد که در زمان ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی و یا اطلاع‌رسانی‌های سالن آرایشی کاربرد خواهد داشت.

بدین ترتیب، با استفاده از بانک‌های پنل پیامک و دسته‌بندی‌های متنوع آن، صاحبین سالن‌های آرایشی و زیبایی امکان ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی را در جهت جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان فعلی خواهند داشت.

البته باید به این نکته توجه داشت که بازخورد بهتر بازاریابی پیامکی، به رعایت اصول نگارش یک متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار نیز بستگی دارد.

مخاطبین پیامکی در صورتی به خدمات شما جذب خواهند شد که از یک تبلیغاتی موفق و کاربردی استفاده کرده باشید.

برای اطلاع از اصول نگارش یک اس ام اس تبلیغاتی می‌توانید از مطالب دیگر سایت استفاده نمایید.

ارسال‌ پیام کوتاه اطلاع‌رسانی و خدماتی

کاربرد پیامک برای سالن آرایشی می‌تواند ارسال‌ پیامهای خدمات یا اطلاع‌رسانی نیز دربرگیرد.

از آنجاییکه سالن‌های زیبایی و آرایشی مردانه و زنانه دارای مشتریان بسیاری هستند، می‌توان از داشتن این مشتریان به بهترین نحو استفاده کرد.

برای مثال برای جلب اعتماد مشتری و ایجاد حس بهتر در آنان، استفاده از ماژول پیامک مناسبت در پنل پیامک، گزینه‌ی خوبی خواهد بود.

این ماژول، در مناسبت‌های مختلف، ارسال پیام کوتاه را انجام می‌دهد.

صاحبین سالن‌های آرایشی می‌توانند تاریخ تولد مشتریان خود را در هنگام نوبت دهی یا پس از مراجعه‌ی اول، جویا شوند؛

و در زمان مقرر با استفاده از ماژول پیامک مناسبت، متن تبریک تولد به همراه تخفیف استفاده از خدمات را برایشان ارسال کنند.

در بازاریابی و فروش ثابت شده است که جذب مشتری از طریق جلب رضایت مشتریان سابق، بیشتر خواهد بود.

ارسال پیامک یادآوری

سالن‌های آرایشی می‌توانند با استفاده از امکان "یادآور زماندار" در پنل پیامک، نوبت‌های داده شده به مشتریان را یک روز قبل از مراجعه به ایشان یادآوری نمایند.

بدین ترتیب، امکان کنسل کردن نوبت‌ها بدون اطلاع قبلی به حداقل خواهد رسید.

از آنجاییکه سالن‌های آرایشی امکان داشتن خطوط خدماتی را نخواهند داشت، فراپیامک امکان تبدیل نوشتار به گفتار را به ایشان پیشنهاد خواهد کرد.

در این سیستم، پیامک به صورت متنی نوشته می‌شود و پنل پیامک آن را به صوت تبدیل نماید.

از آنجاییکه مشکل لیست سیاه مخابراتی در ارسال‌های پیامکی وجود دارد، این روش، راه‌حل مناسبی برای ارسال‌ پیام کوتاه خدماتی و اطلاع‌رسانی خواهد بود.