قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

 

قوانین و مقررات – Rules and Regulations

جهت استفاده از پنل اس ام اس نیاز به بارگزاری مدارک زیر در سامانه می‌باشد.

حقیقی

  1. کپی کارت ملی صاحب پنل.
  2. قبض تلفن‌همراه یا تلفن ثابت و یا سند تلفن یا تلفن‌همراه صاحب پنل
  3. درصورت نداشتن قبض /قبض فرد درجه‌یک خانواده نیز قابل‌قبول می‌باشد( اگر همسر و یا مادر باشند، کپی صفحه دوم شناسنامه الزامی است.).
  4. مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی‌باشد.)

شرکت‌های حقوقی

  1. کپی کارت ملی مدیرعامل
  2. کپی قبض تلفن همراه مدیرعامل و یا تلفن ثابت شرکت
  3. آخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)

سازمان‌های دولتی

  1. نامه معرفی‌ نماینده‌ای که جهت استفاده از پنل مشخص می‌شود.
  2. مدرک مربوط به سازمان مربوطه

موارد مهم در قوانین پنل

  1. خریدار باید به سن قانونی رسیده باشد.
  2. درصورتی‌که مدارک کامل نباشد امکان داشتن خط در پنل وجود ندارد.
  3. جهت تمدید پنل کاربری نیاز به پرداخت 40 درصد هزینه اصلی و در صورت خرید پنل نمایندگی پرداخت 60% هزینه اولیه سامانه می‌باشد.
  4. مالیات بر ارزش‌افزوده به تعرفه‌ها اضافه می‌گردد.
  5. در صورت فسخ پنل کمتر از 1 ماه 20 % مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می‌شود. و در صورت تعداد ماه‌های بیشتر بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می‌گردد.
  6. به دلیل اینکه شارژ خریداری‌شده به پیامک تبدیل می‌شود امکان بازگشت شارژ وجود ندارد.
  7. درصورتی‌که درخواست تغییر پنل را داشته باشید، هزینه برخی از خطوط هدیه محاسبه می‌گردد.

فیلترینگ - Filtration

  1. زمانی که متنی ارسال می‌نمایید و علامت فیلتر نشان می‌دهد کمی صبر نموده و دوباره متن را ارسال فرمایید، در صورت نشان دادن مجدد پیغام از طریق قسمت تیکت(پشتیبانی) متن را اعلام بفرمایید و منتظر پاسخ همکاران باشید.
  2. درصورتی‌که متن فیلتر نیاز به مجوز داشته باشد لطفاً ابتدا مجوز را آپلود نموده و سپس اقدام به ارسال پیامک نمایید.

خدماتی شدن

  • شرایط خطوط خدماتی را مطالعه نمایید.
  • درصورتی‌که مایل به تغییر خط خود از تبلیغاتی به خدماتی هستید می‌توانید از قسمت تنظیمات – ماژول خط خدماتی سامانه مدارک درخواست شده از شرایط خطوط خدماتی را بارگزاری نمایید.
  • در صورت تایید مدارک در ماژول خدماتی، اصل مدارک آپلود شده را ارسال نموده، پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی شدن قرار می‌گیرد.
  • در نظر داشته باشید خدماتی شدن خطوط با تایید ارتباطات سیار بوده و زمان خدماتی شدن نیز مشخص نمی‌باشد.

نحوه ارسال

  1. ارسال‌هایی در خصوص ملک ، اعلام موارد خاص شرکتی از شماره اختصاصی استفاده نمایید.
  2. کلیه پیامک‌ها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی - بهداشتی ، ترک اعتیاد و... بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامک‌های حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع می‌باشد.
  3. کلیه پیامک‌ها با محتوای غیراخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتورها ( همراه اول و ایرانسل ) ، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد باعث مسدود شدن پنل خواهد شد.
  4. ارسال پیامک از طریق پنل جهت تبلیغات بوده و از ارسال‌های شخصی خووداری نمایید.
  5. ارسال هرگونه تشییع‌جنازه از خط اختصاصی صورت می‌گیرد.
  6. اعلام قرعه‌کشی و برنده نیاز به نامه رسمی و پذیرفتن مسئولیت پیام را دارد.

تنظیم قرارداد

  1. درصورتی‌که پنل مدیریتی باشد : پنل به نام مدیرعامل ثبت‌شده و قرارداد نیز به نام مدیرعامل می‌باشد و زمانی که قرارداد امضا می‌گردد نسخه دوم به همراه گواهی امضا مدیرعامل و کپی آخرین روزنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسمی صاحب امضا ارسال می‌شود.
  2. هر کاربری که دارای پنل مدیریت می‌باشد موظف است مدارک کاربران خود را به‌صورت کامل آپلود نموده و پیام‌های کاربران را مانیتورینگ نماید( در صورت تخلف زیرکاربر ، مدارک کاربر اصلی به پلیس فتا اعلام می‌گردد).
  3. در صورت داشتن تخلف تعهدنامه با امضا و اثرانگشت آپلود نموده و پس از بررسی پنل در صورت امکان پنل متخلف فعال می‌گردد(به‌صورت معمول پنل 7 روز کاری غیرفعال می‌باشد).

موارد مهم

  1. در صورت فسخ قرارداد کمتر از یک ماه 20% مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می‌شود، و در صورت تعداد ماه‌های بیشتر بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می‌گردد.
  2. به دلیل اینکه شارژ خریداری شده به پیامک تبدیل می‌شود امکان بازگشت شارژ‌وجود ندارد.

ارسال از طریق BTS

درصورتی‌که درخواست ارسال BTS ارسال از طریق دکل‌های ایرانسل را دارید (تاریخ فرم شما باید 72 ساعت اداری قبل از ارسال گردد و تعداد پیامک درخواستی کمتر از 50.000 عدد پذیرفته نمی‌گردد. ) در نظر داشته باشید اپراتور هیچ گزارش و توضیحی مبنی بر ارسال شدن پیام‌های شما ارائه نمی‌دهد و فراپیامک مسئولیتی در ارسال شدن و یا نشدن پیامک‌ها نخواهد داشت.