پرش لینک ها

پنل نمایندگی پیامک

شرایط و ضوابط پنل نمایندگی پیامک

توضیح پنل نمایندگی پیامک

لطفا قبل از ثبت نام، بخش شرایط و ضوابط را با دقت مطالعه نمایید!

پنل نمایندگی پیامک این قابلیت را در اختیار متقاضیان این سامانه قرار می‌دهد که از پنل اس ام اس به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی استفاده نموده و اقدام به درآمدزایی نمایند (مثال: www.YourName.com).

در این شرایط هیچ نامی از شرکت مادر (فراپیامک) برده نشده و نمایندگی سامانه پیامک می‌تواند به راحتی با نام تجاری خود فعالیت داشته باشد.

علاوه بر این، نمایندگان قادر هستند کپی رایت و لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی پنل اس ام اس قرار دهند.

همچنین سامانه پیامک، امکان قرار دادن متون دلخواه در منوهای صفحه ورود (مانند: درباره ما، تماس با ما، اطلاعات حساب، قیمت خطوط اختصاصی، تعرفه پیامک، تعرفه پنل کاربری و غیره) را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد. نمایندگی پنل اس ام اس، امکان ایجاد پکیج ها و بسته های مختلف را برای نمایندگان فراهم نموده است.

نمایندگی پنل اس ام اس، امکان ایجاد پکیج ها و بسته های مختلف را برای نمایندگان فراهم نموده است.

نمایندگی پیام کوتاه می‌توانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف و ایجاد سطوح دسترسی متعدد، بسته یا پنل پیام کوتاه ایجاد کرده (مثلا بسته ساده، حرفه‌ای و…) و اقدام به فروش آنها نمایند.

نماینده سامانه پیامک این قابلیت را دارند که با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود، جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پیامک کسب درآمد داشته باشند.

نماینده، با خرید پیامک از شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی (فراپیامک) با قیمتی مشخص می‌تواند نسبت به قیمت گذاری پیامک با قیمت های بالاتر اقدام نماید.

نمایندگی پنل اس ام اس می‌توانند به تعداد مشخص شده کاربر ایجاد کنند، کاربران را مدیریت کرده و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند.

در نمایندگی پیام کوتاه امکان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی به صورت کاملا اختصاصی وجود دارد.

نمایندگان می‌توانند درگاه الکترونیک اختصاصی در پنل اس ام اس راه‌اندازی نمایند. بدین ترتیب کاربران از طریق پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه شارژ می‌شوند.

نمایندگان می‌توانند بخش ثبت نام آنلاین اختصاصی را برای خود فعال نمایند تا کاربران به سادگی بتوانند ظرف چند دقیقه ثبت نام کرده و به صورت آنلاین وجه مربوطه را پرداخت نمایند.

نمایندگان قادرند بانک اطلاعاتی شماره ی خود را به صورت امن وارد پنل اس ام اس کرده و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران دلخواه خود بدهند. بدین ترتیب هر نماینده سامانه پیامک می‌تواند بانک اطلاعاتی اختصاصی خود را داشته باشد که فقط کاربران خودش به آن دسترسی دارند.

کاربران علاوه بر بانک موبایل کل کشور و بانک محله ای موجود در سامانه، از بانک های اختصاصی دیگر نیز جهت ارسال انبوه استفاده خواهند کرد.

نمایندگان قادر خواهند بود از طریق بخش سفارش شماره به صورت آنلاین شماره اختصاصی خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره مند شوند. بنابراین نماینده قادر خواهد بود خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه نماید.

خرید پنل نمایندگی پیامک

اگر تمایل دارید خودتان رئیس خودتان باشید پس حتما اقدام به خرید پنل نمایندگی پیامک کنید. شما دارنده این بیزینس خواهید بود و کلیه تصمیم‌های مرتبط با فروش و خدمات پس از آن را انجام خواهید داد. شما قادر خواهید بود که قیمت سامانه پیامک را طوری که تمایل دارید تنظیم کنید، طبق سلیقه خود اقدام به طراحی وب‌ سایت فروش سامانه پیامک نمایید و تبلیغات را آن گونه که می پسندید انجام دهید و هیچ دخالتی از شرکت فراپیامک صورت نمی گیرد، اما چنان چه درخواست راهنمایی شما را از طریق تیکت پشتیبانی دریافت کنیم، شما را راهنمایی خواهیم کرد.

امکانات پنل نمایندگی پیامک

شما با خریداری پنل نمایندگی از مجموعه فراپیامک قادر خواهید بود از امکانات زیر استفاده نمایید:

• پشتیبانی 24 ساعته از تمامی نمایندگان از طریق راه های ارتباطی همچون تماس تلفنی و ارسال تیکت پشتیبانی در سامانه پیام کوتاه و همچنین در سامانه پورتال مشتریان

• متصل شدن به تمامی اپراتورهای پیامک و ارائه خطوط 1000 از قبیل خطوط 2000، 3000، 5000 و خط ثابت 021

• نرخ تعرفه بسیار پایین و به صرفه پیامک و خطوط اختصاصی از اپراتورهایی همچون 1000، 2000، 3000، 5000 و 021

• فعال بودن شارژ آنلاین برای کلیه سطوح کاربری و نمایندگی و همچنین واریز شدن سود به حساب نماینده

• ثبت نام آنلاین برای کلیه نمایندگان به طور رایگان

• امکان درج نمودن لوگو، نمایه و همچنین ثبت نمودن ترمینال جداگانه برای هر کدام از نمایندگان

• احتیاج نداشتن به اتصال درگاه بانکی و سرمایه گذاری نمایندگان

• خطوط رند اشتراکی از کلیه اپراتورها به طور رایگان

• کاهش تعرفه بعد از افزایش یافتن ترافیک sms

• تخفیف ویژه و خاص به منظور خرید رنجی خطوط اختصاصی

تعرفه پنل نمایندگی

نوع نمایندگی: عددی

حداکثر کاربر: نامحدود

نماینده زیرمجموعه: نامحدود

نمایندگی مشابه: نامحدود

شماره اختصاصی رایگان: 5000 (14 رقمی)

خطوط عمومی رایگان: کلیه اپراتورها

قیمت (ریال): 7،200,000

اطلاعات تکمیلی تعرفه پنل نمایندگی

تعرفه پنل های مختلف، متفاوت است و بستگی به ویژگی هایی دارد که شامل حالشان می‌شود اما به طور کلی می‌توان اطلاعات تکمیلی زیر را در مورد انواع پنل نمایندگی پیامک، مطالعه فرمایید:

• پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته

• قابلیت متصل شدن درگاه بانکی اختصاصی نماینده به پنل

• ثبت قرارداد رسمی

• متفاوت بودن تعرفه پیامک های فارسی و انگلیسی

• پیامک صوتی و بین الملل تعرفه خاص خود را دارند

توجیه اقتصادی

این ایده برای اولین بار در کل کشور توسط شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا، با برند فراپیامک طراحی و عملی گردید.

در این طرح برخلاف سایر نمایندگی ها، یک نماینده قادر به ارائه نرم افزار با نام و برند شرکت خود می‌گردد.

نمایندگی پنل اس ام اس، قادر است به صورت نامحدود سامانه ارسال، دریافت و مدیریت پیامک ایجاد کرده و به فروش برساند؛

نکته قابل توجه این است که فراپیامک بابت فروش پنل های کاربری از نمایندگان هیچ هزینه ای دریافت نمی‌کند و این امر باعث جذابیت این ایده و استقبال باورنکردنی آن شد.

این بدین معنی است که نماینده فقط یک بار هزینه نرم افزار را پرداخت می‌کند و می‌تواند به تعداد نامحدود اکانت کاربری با دسترسی های مختلف ایجاد کرده و به فروش رساند.

علاوه بر این نمایندگان از ارسال پیامک های تمامی کاربران خود نیز سود دریافت می‌کنند.

در این طرح نماینده سامانه پیامک نیاز به هیچ هزینه جانبی ندارد.

از آنجایی که این نرم افزار بر روی یک سرور قرار می‌گیرد هزینه نگهداری، به روزرسانی، پشتیبانی و … متمرکز شده و توسط شرکت اصلی ارائه دهنده این طرح تأمین می‌گردد.

نماینده نیاز به هیچ مهارت خاصی نداشته و تنها با آشنایی با کامپیوتر و اینترنت و دریافت آموزش‌های لازم از طریق واحد آموزش فراپیامک قادر خواهد بود به خوبی با نرم افزار فعالیت نماید.

مثال عملی:

به عنوان مثال یک نماینده با هزینه 720 هزار تومان صاحب امتیاز یک نمایندگی پنل اس ام اس می‌شود؛

این نماینده با فروش متوسط 10 اکانت در ماه، درآمد ماهیانه در حدود 1 میلیون تومان خواهد داشت.

علاوه بر این، اگر کاربران ایشان روزانه 50000 پیامک ارسال کنند و نماینده بر روی هر پیامک 1 تومان سود برای خود درنظر بگیرد، روزانه از ارسال پیامک، 50 هزار تومان سود خواهد داشت؛ این عدد در یک ماه 1.5میلیون تومان خواهد بود.

واضح است که با اضافه شدن کاربران، تعداد پیامک های ارسالی به شکل روزافزون افزایش خواهد داشت و نماینده شامل تخفیفات ویژه نیز می‌گردد؛

به شکلی که با ارسال 200,000 پیامک در روز، نماینده بالغ بر 200 هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه بیش از 6 میلیون تومان برآورد می‌گردد.

همچنین در نمایندگی پنل اس ام اس می‌توان از طریق فروش خطوط پیامکی اختصاصی نیز سود دریافت کرد.

به عنوان مثال، اگر نماینده در روز به طور متوسط 5 خط بفروشد و روی هر خط حدودا 10 هزار تومان سود دریافت کند، روزانه سودی برابر 50 هزار تومان خواهد داشت (معمولاً خطوط 14 رقمی به طور متوسط سودی در حدود 5 هزار تومان و خطوط 8 رقمی بیش از 50 هزار تومان سود دارند).

نکته: قرارداد خطوط اختصاصی از سمت مخابرات به صورت سالیانه می‌باشد، در صورت عدم دریافت هزینه تمدید خطوط اختصاصی از طرف اپراتور، هزینه تمدید شماره از نمایندگان نیز دریافت نخواهد شد.

به هر یک از نمایندگان یک شماره 1000 و یک شماره 5000 رایگان، به صورت 14 رقمی، با قابلیت ارسال و دریافت ارائه خواهد شد.

همچنین به هر یک از نمایندگان یک شماره عمومی با سرشماره 2000 رند، یک شماره عمومی 8 رقمی با سرشماره 1000 رند، یک شماره عمومی 5000 و یک شماره ثابت (021) رند عمومی جهت تخصیص به کاربران و استفاده به صورت امانی ارائه می‌گردد.

تفاوت شماره اختصاصی و عمومی: از شماره های عمومی فقط در بخش ارسال منطقه ای (ارسال به بانک اطلاعاتی موجود در سامانه پیامک) و ارسال انبوه (ارسال به بیش از 10 شماره) می‌توان استفاده نمود.

این شماره ها در بین تمامی کاربران و زیرکاربران فراپیامک مشترک هستند و قابلیت دریافت پیامک ندارند.

همچنین این شماره ها به صورت امانی در اختیار نمایندگان و کاربرانشان قرار می‌گیرد.

نمایندگان محترم می‌توانند علاوه بر شماره های عمومی، به تعداد دلخواه شماره اختصاصی خریداری کرده و به کاربران خود تخصیص دهند.

همچنین قیمت خطوط پیامکی اختصاصی برای نمایندگی پنل اس ام اس شامل تخفیف می‌باشد.

انواع پنل

نمایندگان می توانند در 3 نوع اصلی پنل ایجاد نمایند:

پنل کاربری

نمایندگان امکان ایجاد پنل کاربری با دسترسی های مختلف به تعداد نامحدود را دارند.

در این حالت، ارائه ماژول های مختلف به کاربر، تعرفه پیامک و خطوط اختصاصی بر عهده نماینده می‌باشد که تمامی این موارد را طبق صلاحدید خود و در جهت سودآوری تعیین می‌نماید.

مدیریت کاربران، تمدید و پشتیبانی از آنها به عهده نماینده سامانه پیامک می‌باشد.

آموزش های لازم به نماینده ارائه می‌گردد تا بتواند کاربران خود را در راستای استفاده بهتر از سامانه راهنمایی نماید.

علاوه بر پشتیبانی مداوم و آموزش حضوری رایگان به نماینده سامانه پیامک، فراپیامک، در صورت لزوم ویدئوی آموزشی با درج نام تجاری نماینده تهیه کرده و برای تمامی بخش های سامانه با هزینه ای جداگانه در پنل نماینده قرار می‌دهد.

بدین ترتیب، کاربران نماینده نیز از این ویدئوها استفاده خواهند کرد (ساخت ویدئوی آموزشی با زمان و هزینه ای مجزا همراه می‌باشد.)

پنل نمایندگی مشابه

نمایندگان می‌توانند اقدام به ارائه پنل نمایندگی پیامک (پنل نمایندگی کامل، مشابه پنل خود) به تعداد نامحدود نمایند.

بدین ترتیب، یک نماینده پنل اس ام اس قادر خواهد بود تا پنل نمایندگی در زیرمجموعه خود ایجاد نموده و نماینده و زیرکاربرانش را مدیریت نماید.

نماینده فراپیامک موظف است بابت ایجاد نمایندگی مشابه در پنل خود، مبلغ 260.000 تومان به فراپیامک بپردازد.

در نتیجه، هزینه پنل های نمایندگی پیامک در بازار متعادل باقی خواهند ماند؛

نماینده مشابه قادر خواهد بود کاربر ایجاد نموده و کاربران وی نیز قادر هستند زیر کاربر ایجاد کنند و نماینده فراپیامک از پیامک‌های کل این کاربران سود خواهد داشت.

نمایندگان از طریق امکان Redirect URLمی‌توانند به جای استفاده از صفحه لاگین پیش فرض، سایت دلخواه خود را راه‌اندازی کنند و کاربرانشان بدون مشاهده صفحه لاگین پیش فرض، مستقیما از طریق سایت نماینده، به پنل وارد شوند.

نمایندگان از طریق بخش قیمت گذاری شماره قادر خواهند بود برای شماره های مختلف و برای گروه های کاربری مختلف (کاربران و نمایندگان) قیمت های متفاوتی را درنظر بگیرند.

کاربران و نمایندگان و حتی کاربران نماینده‌ی شما، مستقیما شماره را سفارش داده و پس از ثبت شماره، سود شما به صورت خودکار وارد پنل می‌گردد.

به طور کلی تمامی دسترسی ها و امکاناتی را که فراپیامک به شما به عنوان نماینده سامانه پیامک می‌دهد، شما نیز می‌توانید به نمایندگان مشابه خود ارائه دهید.

پنل همکار

پنل همکار به نماینده سامانه پیامک این امکان را می‌دهد تا بخشی از کارهای مدیریتی خود را به کاربر دیگری واگذار کند.

به عنوان مثال در پنل نمایندگی پیامک می‌توانید یک همکار برای پاسخگویی به تیکت ها و همکار دیگری برای مسائل مالی ایجاد کرده و دسترسی های لازم را به ایشان بدهید.

ااین بخش، مناسب نمایندگانی است که می‌خواهند چندین مدیر برای پنل اس ام اس تعریف کنند که هر یک به بخشی از پنل مدیریت سامانه پیامک دسترسی داشته باشند.

مانیتورینگ پیامک های ارسالی نیز از جمله دسترسی هایی است که می‌توانید به همکار خود ارائه دهید تا پیامک های ارسالی از طرف کاربران و نمایندگان و زیر مجموعه های نماینده را مشاهده و بررسی نماید.

به صورت پیش فرض خطوط اختصاصی نماینده بر روی همه‌ی پنل های همکار قرار می‌گیرد تا بتوانند ارسال های مورد نیاز نماینده را از همین خطوط اختصاصی ارسال کرده و مدیریت نمایند.

تعرفه ارسال پیامک

اپراتورتعرفه پیامک (ریال)
2000 دلیوربیس1133
90001102
پیام صوتی - متنی1878

نکته مهم: لازم به ذکر است به تمامی مبالغ و تراکنش‌ها 10% مالیات بر ارزش افزوده اضافه می‌گردد.

  • طبق بند«ی» تبصره «6» قانون بودجه سال مصوب مجلس شورای اسلامی، به قیمت هر پیامک ارسالی مبلغ 40 ریال افزوده خواهد شد.
  • تعریف دلیور بیس: در صورت ارسال به خطوط همراه اول، هزینه پیامک های نرسیده به گوشی عودت داده خواهد شد.
  • برای دریافت تعرفه ارسال سایر خطوط (1000،3000،50001،50009،50004،50005،50002،9000 و 021) با بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

نکات مهم:

  • نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به شرکت فراپیامک پرداخت نمی‌کند.
  • نمایندگان مشابه، مجاز به ارائه پنل های نمایندگی زیرمجموعه می‌باشند، این امکان با شرایط خاصی اعطا می‌گردد که برای اطلاع از آن می‌توانید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
  • نمایندگان قادر به ایجاد بسته های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت می‌باشند.
  • نمایندگان می‌تواند تعرفه های مختلف تعریف نموده و به صورت ثابت یا پلکانی این تعرفه ها را به کاربر اختصاص دهند.
  • تمامی پنل ها دارای امکانات کامل بوده و در صورت به روز شدن نرم افزار پنل اس ام اس توسط فراپیامک، پنل نمایندگی پیامک نیز به روز می‌گردد.
  • نمایندگان می توانند با دامنه (Domain) اختصاصی یا زیر دامنه (Subdomain) از سامانه استفاده کنند؛ کافیست پس از تهیه سامانه DNS های دامنه خود را رویPayamak-Panel.com و NS2.Payamak-Panel.com و زیر دامنه را روی آیپی 37.228.138.115 تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامنه اختصاصی شما وارد سامانه شوند.
  • دقت نمایید که در هنگام فعالسازی حساب، یک دامنه به صورت رایگان بر روی سرور ثبت (Register) می‌گردد و دامنه‌های اضافی شامل هزینه مجزا می‌باشند.
  • هزینه و مسئولیت ثبت دامنه در کارگزاری های ثبت دامنه، بر عهده خود نماینده می‌باشد.
  • امکان فعالسازی گواهینامه امنیتی (SSL) جهت افزایش امنیت اطلاعات در هنگام ورود به سامانه وجود دارد که هزینه آن جداگانه اخذ می گردد.
  • نماینده سامانه پیامک، به صورت پیشفرض، نیازی به تهیه میزبانی وب (Web Hosting) ندارند؛ اما در صورتیکه بخواهند سایت جداگانه‌ای طراحی نمایند و فرم لاگین را داخل سایت طراحی شده، قرار دهند، می‌توانند از شرکت های مرتبط اقدام به تهیه فضای هاست نمایند و یا اینکه از سایت ساز رایو برای تهیه فضای هاست و طراحی وبسایت بهره گیرند.
  • نمایندگان می‌توانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود (اعم از متن کپی رایت، اطلاعات درباره ما، تماس با ما و تعرفه ها و…) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند.
  • در پنل نمایندگی پیامک امکان ارائه پنل پیامک رایگان وجود ندارد.
  • نمایندگان مجوز ارائه پنل با عناوین مادام العمر یا دائمی را ندارند.
  • نمایندگان موظفند پنل های کاربری ایجاد شده خود را به گونه‌ای قیمت گذاری کنند که هزینه آن از حداقل قیمت تعیین شده در سایت فراپیامک کمتر نباشد.
  • نمایندگان موظف به مانیتور کردن و کنترل تمامی پیامک های ارسالی توسط کاربران خود هستند.
  • همه نمایندگان دارای پشتیبانی و حمایت کامل از سمت شرکت می باشند.
  • به تعرفه پیامک های فوق‌الذکر مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.
  • پنل های نمایندگی فقط به افراد دارای سن قانونی (بالای 18 سال) ارائه می‌گردد.
  • در صورت عودت پنل یا تعلیق قرارداد پنل نمایندگی پیامک، قبل از گذشت 1 ماه 20% از مبلغ کل قرارداد بابت هزینه راه اندازی کسر خواهد شد، همچنین در صورت گذشت بیش از 1 ماه از تاریخ قرارداد، مبلغ قابل کسر بر حسب تعداد ماه‌های گذشته محاسبه و کسر خواهد شد.
  • کلیه خدمات و هزینه ها (اعم از هزینه پنل و خطوط اختصاصی) در پنل نمایندگی پیامک به صورت سالیانه می‌باشد و در سال های آتی با تخفیفات ویژه قابل تمدید می‌باشد.

آبونمان سالیانه:

پنل نمایندگی پیامک یک ساله بوده و جهت تمدید بعد از یک سال شامل 40% تخفیف می‌باشد، تخفیف تمدید در سال های آتی به صورت ثابت به میزان 50% خواهد بود.

  • هزینه تمدید سالیانه جهت بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی، به روز رسانی و اضافه شدن بخش های جدید و همچنین ارتقاء سرور دریافت می‌گردد.
  • متقاضیان می‌توانند پنل نمایندگی را به صورت اقساط تهیه فرمایند، 50% از مبلغ پنل در هنگام عقد قرارداد و مابقی مبلغ یک ماه بعد دریافت خواهد شد.
  • سامانه فراپیامک، برخلاف بسیاری از سامانه های دیگر، به صورت هفتگی به روز می‌شود؛ همچنین هر ماه بخش‌های جدیدی به سامانه اضافه می‌گردد؛ بخشی از هزینه تمدید سالیانه، به تولید بخش های جدید و به روز رسانی تخصیص داده می‌شود.
  • بخشی از این هزینه نیز صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد؛ چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی، به مرور سرور کندتر شده و نیاز به ارتقاء خواهد داشت.
  • نمایندگانی که ارسال پیامک آنها در طول سال بیش از 10 میلیون پیامک باشد، از پرداخت آبونمان معاف خواهند بود.

برای مشاهده دموی پنل نمایندگی پیامک می‌توانید با نام کاربری farapayamak و رمز farapayamak وارد شده و در بالای صفحه روی آیکون مربوط به پنل مدیریت کلیک نمایید.

دانلود فایل نمونه قرارداد

دانلود فایل نمونه قرارداد نمایندگی حقوقی
دانلود فایل نمونه قرارداد نمایندگی حقیقی

سفارش پنل نمایندگی پیامک

سفارش پنل نمایندگی پیامک