نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان(Customer Relationship Management) – باشگاه مشتریان

شرکت دانش‌بنیان فراداده مفتخر است که جدیدترین خدمت نرم‌افزاری خود را با عنوان نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) معرفی نماید. امروزه برقراری ارتباط مستمر با مشتری و جلب رضایت ایشان از روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. مهم‌ترین خط‌مشی بسیاری از مجموعه‌ها مشتری مداری می‌باشد که مورد توجه مدیران قرار گرفته است، مشتری مداری، حفظ مشتریان و وفاداری آن‌ها بهترین تبلیغ برای هر سازمان و شرکتی می‌باشد. نرم‌افزار باشگاه مشتریان یا ارتباط با مشتریان فراداده امکان جمع‌آوری اطلاعات متفاوت و تنظیم انواع روش‌های استفاده از این اطلاعات را به مدیران و کارمندان مجموعه‌ها می‌دهد تا بتوانند خدمت بهتری را ارائه دهند و گامی متفاوت در تبلیغات و بازاریابی از طریق مشتریان قدیمی خود بردارند.

ویژگی‌های نرم‌افزار باشگاه مشتریان (Features)

نرم‌افزار باشگاه مشتریان فراداده قابلیت ارتباط با سایر نرم‌افزارها و سایت‌ها را از طریق وب‌سرویس‌های مختلف به کاربران می‌دهد تا اطلاعات بیشتری از مشتری مانند اطلاعات مالی و حسابداری، میزان امتیازات، درج تماس و ...را به‌صورت یکجا جمع‌آوری کرده و از آن استفاده نمایند. سایر ویژگی‌های برتر نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان که کاربرد بیشتری دارند به اختصار توضیح داده می‌شود :

  • درج گروه‌های مختلف مشتریان جهت تفکیک آن‌ها در طبقه‌بندی‌های مختلف
  • درج تماس برای هر مشتری و تفکیک موضوعات تماس‌ها در دسته‌بندی‌های متفاوت(پشتیبانی، فروش، مالی و ...) و امکان مدیریت تماس‌ها
  • دریافت گزارش از لیست تماس‌ها با فیلترهای مختلف از قبیل نوع تماس، تماس‌گیرنده،زمان‌بندی تماس و ....
  • ارسال پیامک قدردانی با متون آماده طبق سلیقه مدیریت بعد از اتمام هر تماس
  • ایجاد تفکیک گروه‌های محصولات و خدمات
  • امکان ارتباط موجودی انبار با نرم‌افزار
  • تنظیم پیام‌های هشدار جهت اعلام موجودی انبار ، از داخل نرم‌افزار و پیام کوتاه
  • امکان ارائه‌ی پیش‌فاکتور و محاسبه درصد تخفیف و مالیات
  • مشاهده و چاپ پیش‌فاکتور
  • امتیازدهی به میزان خرید مشتریان
  • ایجاد نمودارهای متفاوت با فیلترهای مختلف از نوع و میزان خریدهای مشتریان
  • امکان درج لوگو، نام مجموعه و اطلاعات مشتری(برگرفته از مشخصات اولیه مشتری در نرم افزار) بر روی صورت حساب ها
  • نمایش میزان فروش بر روی نمودار
  • تنظیم تعداد هشدارها در زمان‌های متفاوت
  • اطلاع‌رسانی محصولات و خدمات جدید و درصد تخفیف‌ها
  • امکان مشاهده‌ی گزارشات مانیتورینگ مراجعات مشتریان
  • ارسال فکس

امکاناتی که به اختصار نام برده شدند اکثر نیازهای مجموعه‌ها را برای مدیریت مشتری با ارائه خدمات مختلف رفع نموده و کمک شایانی به جلب رضایت مشتریان نیز می‌نماید.

یکی از معروف‌ترین محصولات فراداده ارائه خدمات تخصصی پیام کوتاه با برند فراپیامک است که نرم‌افزاری مشهور و محبوب است؛ برقراری ارتباط نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان با نرم‌افزار فراپیامک امکانات و قابلیت‌های فراوانی را به این نرم‌افزار داده است. اطلاع‌رسانی‌ها ، پیام‌های قدردانی ، پیام‌های هشدار و بسیاری از امکانات دیگر نرم‌افزار باشگاه مشتریان از طریق پیام کوتاه نیز صورت می‌پذیرد. ویژگی‌های متعدد، متمایز و مختلف فراپیامک که در ارتباط با نرم‌افزار باشگاه مشتریان است یکی دیگر از دلایل متفاوت بودن این نرم‌افزار از موارد مشابه آن در بازار می‌باشد.

مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

  • آگاهی از میزان تقاضا از هر کالا و محبوبیت آن بین مشتریان
  • حفظ مشتريان و جلوگيري از روی‌گردان شدن آن‌ها به سمت رقبا
  • ایجاد انگیزه در مشتری برای تقویت وفاداری نسبت به سازمان
  • رضایت مشتری و تبلیغات دهان به دهان یا شفاهی
  • ارایه خدمات به بهترین شکل و قالب ممکن
  • تقویت تعامل و ارتباط با مشتریان
  • پیشرفت و بهبود عملکرد صاحبان سازمان از طریق رفتارشناسی مشتریان
  • درآمدزایی و افزایش سودآوری در سازمان
  • کاهش سازوکارهای اضافی بین مشتری و صاحبان و مسئولان سازمان
  • نگهداری و حفظ مشتری در سازمان
  • در اختیار داشتن منبع اطلاعاتی بسیار قوی از عملکرد مشتریان هر سازمان
  • شناخت و کسب دانش از احتیاجات و نیازهای مشتری
  • تحلیل و ارزیابی میزان فروش

نمایندگی باشگاه مشتریان

امکان ارائه نمایندگی باشگاه مشتریان هم فراهم گردیده است و نمایندگان ما هم می توانند اقدام به فروش باشگاه مشتریان کنند.
بسته‌های باشگاه مشتریان کاملا وابسته به ما می‌باشد، بدین معنا که امکان ایجاد بسته با سطوح دسترسی مختلف وجود ندارد. دقیقا مطابق بسته‌های فراپیامک برای نمایندگان نیز ایجاد می‌شود و ایشان می‌توانند قیمت‌گذاری را معادل یا بیشتر قرار دهند.

ورود به سامانه باشگاه مشتریان