پرش لینک ها

پنل بازایابی پیامکی

پنل بازاریابی پیامکی جدیدترین دستاورد شرکت دانش بنیان فراداده می‌باشد.

بازاریابی پنل پیامکی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های پنل اس ام اس فراپیامک در این سیستم موجود این پنل، فرصتی است برای افرادی که می‌خواهند در حیطه‌ی اس ام اس مارکتینگ فعالیت داشته باشند.

اس ام اس مارکتینگ، روش نوینی است که در تجارت الکترونیک کاربرد دارد. این روش که یکی از مصادیق بازاریابی دیجیتال است، در معرفی محصولات، خدمات و کالاها موفق ظاهر شده است. تا جاییکه فراپیامک درصدد برآمد تا در این حیطه، فعالیت پیامکی خود را گسترش دهد. به این جهت، پنل بازاریابی پیامکی را راه‌اندازی کردیم تا برای افراد علاقمند به این حوزه، زمینه‌ی فعالیت و همکاری را آماده کرده باشیم.

تفاوت نمایندگی با پنل بازاریابی پیامکی

فروش پیامک تبلیغاتی یا پنل اس ام اس در فراپیامک تاکنون به صورت پیامک ارائه می‌شد. در پنل نمایندگی پیامک، شخصی که این پنل را تهیه می‌کند، با نام تجاری و دامنه‌ی اختصاصی خود اقدام به فروش سامانه‌ی پیامک می‌نماید.

همانطور که می‌دانید، سامانه‌های پیامکی به صورت نمایندگی یا کاربری قابل ارائه می‌باشند. نماینده‌ی پنل اس ام اس، قابلیت فروش هر دو پنل را با نام تجاری شخصی خود خواهد داشت.

نماینده‌ی فراپیامک، باید برای فروش پنل‌های کاربری یا نمایندگی که خود ایجاد کرده است، اقدام به بازاریابی و تبلیغات نماید.

با وجود اینکه روش نمایندگی نیاز به سرمایه‌گذاری بالایی ندارد و می‌تواند به عنوان شغل دوم درنظر گرفته شود، اما دغدغه‌های خاص خود را خواهد داشت.

فراپیامک، برای افرادی که تمایل به فروش پنل به صورت ریبرندینگ را ندارند، امکان فروش پنل اس ام اس با نام تجاری فراپیامک را فراهم آورده است.

این پنل در پاسخ‌های مکرر کاربران، مبنی بر فروش پنل‌های فراپیامک به افراد مختلف و دریافت سود ازین شرکت راه‌اندازی گردید.

توجه به درخواست‌ها و نیازهای کاربران، از اصول مشتری مداری حرفه‌ای است. از آنجاییکه فراپیامک در میان رقبای خود، بهترین سرویس دهنده‌ پیامکی بشمار می‌آید، ملزم به رعایت اصول مشتری مداری می‌باشد.

ویژگی‌ها و امکانات پنل بازاریابی پیامکی

این پنل به گونه‌ای طراحی شده است که برای هر فردی که در آن ثبت نام می‌کند، یک کد ویژه تولید می‌کند. بدین ترتیب که شخصی که به عنوان بازاریاب در این سیستم ثبت نام کرده است، یک کد مخصوص به خود دارد. زمانیکه بازاریاب، اقدام به جذب مشتری نماید، می‌تواند کد ویژه‌ی خود را در اختیار مشتری قرار دهد. کد تولید شده، قابلیت ارسال به صورت پیامک برای افراد جدیدی که به فراپیامک معرفی می‌شوند را دارد. بازاریاب می‌تواند کد منحصربه‌فرد خود را از طریق خط اختصاصی پنل اس ام اس ارسال کند. در صورتیکه قصد ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات را داشته باشد، می‌توان از خط خدماتی که به صورت اشتراکی در اختیار وی قرار می‌گیرد، استفاده کند. شخص بازاریاب از طریق پنل بازاریابی پیامکی خود، می‌تواند گزارش میزان فروش پنل اس ام اس را مشاهده کند. نکته قابل توجه اینکه، در این نوع از اس ام اس مارکتینگ، بابت فروش پنل و شارژ پیامک، به صورت درصدی سود داده می‌شود. به این معنی که با فروش هریک از پنل‌های فراپیامک، درصد سود مشخصی به شخص بازاریاب تعلق می‌گیرد؛ همچنین، فعالیت‌هایی نظیر انجام شارژ پیامکی نیز برای بازاریاب شامل سود خواهد بود. هر بازاریاب، این قابلیت را دارد که در پنل بازاریابی خود، تعداد افرادی که تا به حال به فراپیامک معرفی کرده است را مشاهده کند سود حاصل از فروش پنل پیامک یا شارژ کاربر، به صورت شارژ پیامکی در پنل بازاریاب واریز می‌گردد. در صورت تمایل، هر بازاریاب می‌تواند درخواست واریز نقدی سود را به حساب بانکی خود داشته باشد.