اخبار

کمپین تبلیغات پیامکی چیست؟

  • ۱۳۹۷/۱/۱۹

کمپین تبلیغات پیامکی و داشتن برنامه هدفمند برای تبلیغات در کسب و کارهای گوناگون یکی از مهم‌ترین اقدامات برای بازاریابی و فروش و جذب مشتری می‌باشد.

در صورتی که تبلیغات به صورت هدفمند و به بانک شماره های موثق ارسال گردد، نارضایتی مردم از دریافت پیام تبلیغاتی تا حد چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

امروزه با توجه به افزایش ارسال پیامک تبلیغاتی با مضامین ناکارآمد برای مردم، بسیاری از افراد، شماره خود را در لیست سیاه مخابراتی قرار داده‌اند؛

لذا با طراحی کمپین تبلیغات پیامکی و ارائه ایده های خلاقانه در این حوزه، می‌توان کسب و کار خود را به موفقیت رسانید.

در این مقاله، برخی از مهم‌ترین نکات در طراحی کمپین تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی و تاثیر آن در جذب مشتری را مورد بحث قرار خواهیم داد.

کمپین تبلیغات پیامکی

انتخاب صحیح مخاطبان

در صورتی که مخاطبین خود را با دقت انتخاب نمایید، تبلیغات شما به دست افرادی خواهد رسید که تمایل بیشتری به دریافت خدمات ارائه شده خواهند داشت.

این مورد، علاوه بر کاهش نارضایتی مخاطبین، بازخود بسیار بالایی در جذب مشتری برای کسب و کار شما خواهد داشت.

برای به انجام رسانیدن این هدف و ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مخاطبین مشخص، می‌توانید مشتریان خود را با توجه به خدمات ارائه شده دسته‌بندی نمایید.

برای مثال، در صورتی که در حوزه خدمات آرایشگاهی فعالیت دارید، می‌توانید مشتریان خود را براساس خدمات مورد نیازشان دسته بندی کنید؛

با این کار ارسال اس ام اس تبلیغاتی در حوزه نیاز مشتری انجام خواهد شد.

این گروه‌ها را می‌توانید در بخش دفترچه تلفن پنل وارد نمایید تا در حین ارسال، به گروه‌های خود به راحتی دسترسی داشته باشید.

ارائه تخفیفات و اعلام نمودن آن در متن پیامک

متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار و نحوه نگارش آن امری مهم بوده و تاثیر مستقیمی بر تبلیغات شما خواهد داشت.

در صورتی که تخفیف خاصی را در نظر گرفته‌اید و یا پیشنهاد ویژه‌ای برای مخاطبان خود دارید، این موارد را در متن پیامک خود لحاظ کنید.

این موارد جزء اصول اولیه مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان به‌شمار می‌رود.

به صورت کلی متون خود را به صورت خلاصه تنظیم نمایید و از درج توضیحات اضافی پرهیز کنید.

انتخاب بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی

در نظر داشته باشید کمپین تبلیغات پیامکی شما زمانی منجر به جذب مشتری و سودآوری خواهد شد که ارسال اس ام اس تبلیغاتی باعث ایجاد مزاحمت برای مخاطبان نگردد.

به صورت کلی ارسال از پنل اس ام اس و اپراتورهای پیامکی از ساعت 8 صبح لغایت 22 انجام خواهد شد.

اما بهترین زمان ارسال پیامک مابین ساعات 10 الی 14 می‌باشد و توجه مخاطبین در این ساعات به تبلیغات بیشتر خواهد بود.

عدم ارسال اس ام اس تبلیغاتی تکراری

در صورتی که روزانه بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی با مضامین تکراری انجام دهید، بازخورد کمتری خواهید داشت.

حتی اگر به بهترین شکل، متون تبلیغاتی خود را تنظیم نمایید، می‌بایست به زمان ارسال و دفعات تکرار آن توجه نمایید تا مخاطبین خود را خسته نکنید.

در نهایت با انتخاب بهترین سرویس دهنده پیامکی و استفاده از خدمات متنوع، سرعت بیشتری به موفقیت کمپین تبلیغات پیامکی خود ببخشید.

شرکت دانش بنیان فراداده یکی از بهترین و موفق‌ترین استارتاپ‌ها در حوزه خدمات ارسال پیام کوتاه محسوب می‌شود و مدعی بهترین سرویس دهنده پیامکی می‌باشد.