دینگ دینگ
یک پیامک جدید
یک پیامک از سوی دوست شماست یا مدیرتان که ارتقا شغلی شما را تبریک میگوید.
اولین کاری که شما انجام میدهید چیست؟ پیامک را باز میکنید.
اگر قبل از خواندن پیام ان را حذف نمایید جزو آن دسته از افراد فرازمینی میباشید.
چند نکته کوتاه پیامکی
تعداد افرادی که شماره تلفن همراه خود را بر روی پیامکهای تبلیغاتی بسته باشند هنوز به نصف مخاطبین دارای تلفن همراه نرسیده است ، در نتیجه تعداد پیامکهای تبلیغاتی که به دست مخاطبین شما برای تبلیغات میرسد میتواند افزایش مشتریان واقعی شمارا تضمین نماید، به این نکته نیز توجه داریم که تعدادی از افراد پیامکهای خود را بهصورت خواندهنشده حذف مینمایند اما همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد آنها فرازمینی هستند و درصد کمی از افراد را تشکیل میدهند.
طبق آمار جمعآوری و اعلامشده توسط Dynmark.com حدود 90% افراد تا 3 دقیقه بعد از دریافت پیامک آن را میخوانند و اگر پیامک تبلیغاتی شما نیازمند پاسخ از سمت مخاطب باشد تقریباً یکسوم خوانندگان پیامکتان پاسخ آن را نیز خواهند داد. شهروندان آمریکایی طبق آمار همین سایت علاقه دارند تمامی کدهای رجیستری را از طریق پیامک دریافت نمایند ، دلیل آنها نیز دسترسی راحت و سرعت بالای دریافت پیامک بوده است.