اخبار

در مورد انتخاب متن پیامک ها بیشتر بدانیم

  • ۱۳۹۵/۹/۲۳

1- محصولات جدید و خدمات نوین را در قالب پیامک به مشتریان خود اطلاع دهید.
2-  اطلاعاتی که تغییرات یا ارتقا کیفیت و یا تغییرات قیمت محصولات قبلی می‌باشد را نیز فقط به مشتریان خود اطلاع دهید، تغییرات محصولات قدیم برای کسانی که هیچ ارتباطی تابه‌حال با شما نداشته‌اند نمی‌تواند جذاب باشد.
3- در صورت اختلال یا ایراد خدمات و محصولات قبل از با خیر شدن خودشان ایشان را از طریق پیامک آگاه نمایید، در غیر این صورت بعد از مطلع شدن از ایراد، عدم اعتماد به مجموعه شما رخ می‌دهد.
4- مشتریان سابق را با اطلاع‌رسانی از تخفیفات جدید مجدد راغب نمایید تا به مجموعه بپیوندند، برای جلب توجه بیشتر کدهای تخفیف ایجاد نموده و برای هر فرد به صورت مجزا در قالب پیامک اعلام نمایید.
5- برای هر خرید کپن تخفیف از طریق پیامک ارسال نمایید تا ایشان را ترغیب به خرید محصول بعدی نمایید.
6- مشتریان خود را از برنامه‌های آتی خود در قالب پیامک خبرنامه‌ای آگاه سازید .