اخبار

افزایش فروش

  • ۱۴۰۲/۶/۱۳

افزایش فروش و افزایش سودآوری از دلایلی هستند که هر سازمانی را مجاب می‌کند تا از استراتژی‌های مختلف در کسب و کار خود استفاده کند. هر کسب و کاری در طول فعالیت خود، شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری است. کسب و کارهای موفق با تغییر نگرش و سبک مدیریت خود، از فراز و نشیب‌های بازار، با موفقیت عبور می‌کنند. طبیعتا، عمر چنین کسب و کارهایی طولانی تر خواهد بود.

گذر از تغییرات بازار و پیدایش مسیری نوین در نگرش یک کسب و کار موفق، سبب خواهد شد تا آن سازمان، تداوم فعالیت خود را به رقبا اثبات کند. برای گذر از تغییراتی که پیشتر اشاره کردیم، نیازمند بکارگیری راهکار یا استراتژی هستیم. در زمینه فروش و بازاریابی، استراتژی‌های مختلفی وجود دارد.یکی از آنها استراتژی افزایش فروش است. افزایش فروش، همان راهکاری است که برای گذر از فراز و فرودهای بازار و حرکت به سوی پیشرفت و موفقیت بکار گرفته می‌شود.
 


سوالات چالشی در یک کسب و کار موفق چیست؟

ممکن است در طول عمر فعالیت هر کسب و کاری، سوالات چالشی با محتوای ذیل پیش آید:

- آیا سرمایه‌گذاری بر روی یک محصول/ خدمت، در یک بازه زمانی طولانی مدت، امری منطقی خواهد بود؟

- تا چه زمان می‌توان فقط بر روی یک محصول/ خدمت مانور داد و سهم بازار را حفظ کرد؟

- در آینده چه تغییراتی برای بازار آن محصول خاص پیش خواهد آمد؟

- بازار رقابتی دچار چه افت و خیزهایی خواهد شد؟

- آیا ادامه روند فعالیت تک محصولی منجر به سودآوری خواهد شد؟

- آیا برای سودآوری بیشتر باید به سیاست افزایش فروش روی آورد یا باید از روش دیگری استفاده کرد؟
 


استراتژی افزایش فروش محصولات

سوالات فوق، از اصلی‌ترین مسائلی است که بعد از گذشت زمانی مشخص از فعالیت یک کسب و کار موفق، مطرح خواهند شد. بکارگیری درست سیاست های مختلف بازاریابی و فروش، قطعا منجر به سودآوری و افزایش فروش خواهند شد. اما این سیاست‌ها چه مواردی هستند و بنا به هر کسب و کار چگونه باید اجرایی شوند؟

چه نمایندگی پیامک (SMS Reseller) باشید چه سورس پنل پیامکی را داشته باشید، در بازار پیام کوتاه سهم دارید. افت و خیزهای بازار پیامک کشور، قطعا کسب و کار پیامکی شما را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید با نوسانات بازار پیام کوتاه، دستخوش تغییرات شوید یا اینکه با موفقیت از عهده تغییرات برآیید.

در چنین شرایطی، روش های بازاریابی و فروش، به کمک شما خواهند آمد. بکارگیری استراتژی‌های بازاریابی و فروش شما را تبدیل به یک کسب و کار موفق خواهد کرد. در بازاریابی و فروش سنتی، روشی که یک کسب و کار موفق قبلا در جهت افزایش فروش، پیش گرفته است، می‌تواند الگویی برای سایر کسب و کارها باشد.
 


افزایش فروش و سودآوری محصولات یا خدمات در کنار سامانه پیامک

شرکت هایی که در حوزه پیامک فعالیت دارند، عمدتا در زمینه تبلیغات یا در حوزه خدمات IT فعالیت دارند. بسیاری از نمایندگان فراپیامک نیز در چنین شرایطی، پنل نمایندگی را خریداری می‌کنند و کسب و کار پیامکی را آغاز می‌کنند؛ اما با گذر زمان، نیاز مشتریان نیز دستخوش تغییر خواهد شد. ارسال پیامک دیگر پاسخگوی نیازهای تبلیغاتی مشتریان نیست؛

شماره های بلک لیست به صورت فزاینده‌ای افزایش یافته‌اند؛ در چنین شرایطی، سودآوری فروش سامانه پیامک و ارسال پیامک انبوه نیز کاهش می‌یابد.

در اینجا راهکاری با عنوان افزایش فروش بر پایه افزایش محصولات مطرح می‌گردد. بدین معنا که در کنار فعالیت پیام کوتاه، محصول یا خدمتی که در حوزه IT یا نرم افزاری باشد، ارائه دهید. محصولات می‌توانند به نرم افزار پنل اس ام اس مرتبط یا غیر مرتبط باشند. همه چیز بستگی به نیازهای مشتریان شما دارد.
 


روش شرکت دانش بنیان فراداده در افزایش فروش و سودآوری چیست؟

شرکت دانش بنیان فراداده در جهت افزایش فروش و سودآوری خود، با شناخت نیاز مشتریان خود، خدمات نرم افزاری را به سبد محصولات خود اضافه کرد.

محصولات و خدمات جدید فراداده، که در کنار سامانه پیامک ارائه می‌گردند، به شرح زیر می‌باشند:

به فراخور نیاز خود و در کنار عضویت در سامانه پیامکی، از امکانات فوق نیز می‌توانید استفاده کنید.