اخبار

اصول بازاریابی پیامکی موفق

اس ام اس مارکتینگ از روش های بازاریابی محسوب می‌گردد که می‌تواند در دنیای پیشرفته‌ی امروز که به فناوری تکیه زیادی دارد، مفید واقع گردد.

  • ۱۳۹۷/۲/۴

اس ام اس مارکتینگ یکی از قدیمی‌ترین روش های تبلیغاتی اینترنتی طی سالیان گذشته به‌شمار می‌رود.

در راستای پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از موبایل میان اقشار متفاوت، اس ام اس مارکتینگ و ارسال پیام تبلیغاتی بازخورد بالایی را دارند.

برای موفقیت در اس ام اس مارکتینگ و به طور کلی بازاریابی اینترنتی میبایست به صورت هدفمند و با دقت برنامه‌ریزی کنید.

تبلیغات موثر در فروش و ارسال پیام تبلیغاتی میبایست با استفاده از بهترین سرویس دهنده پیامکی و امکانات آن انجام گیرد.

استفاده از پنل پیامک ارائه شده توسط شرکت دانش بنیان فراداده شما را در مسیر موفقیت اس ام اس مارکتینگ و تبلیغات موثر در فروش یاری خواهد رسانید.

در مطلب پیش‌رو، برخی از مهم‌ترین اصول در اس ام اس مارکتینگ و تبلیغات موثر در فروش را تحلیل خواهیم نمود.

بازاریابی پیامکی

  • بررسی محیط پیرامون

کسب و کار خود را در نظر بگیرید و به تحقیق و جستجو در محیط پیرامون خود بپردازید تا دریابید کدامیک از اقشار جامعه نیاز بیشتری به خدمات شما دارند.

این مهم برای انتخاب جامعه هدف صحیح و دقیق، شما را یاری می‌نماید.

در هنگام ارسال پیام تبلیغاتی همواره بازه سنی و جنسیت مخاطبان و حتی منطقه زندگی آنان را درنظر داشته باشید.

برای مثال، در صورتی که به عنوان یک فروشگاه زنجیره‌ای فعالیت می‌نمایید، بهترین جامعه هدف برای شما مناطق نزدیک فروشگاهتان می‌باشد.

چرا که افرادی پیام شما را دریافت خواهند نمود که نسبت به سایرین، نیاز بیشتری به خدمات شما خواهند داشت.

توجه به این مورد جذب مشتری و سودآوری چشم‌گیری برای شما به همراه خواهد داشت.

  • نگارش صحیح متن پیام تبلیغاتی

متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار همواره خلاصه و همراه با پیشنهادات هیجان انگیز می‌باشد.

برای مثال، برای ترغیب مشتریان به کسب و کار خود در متن پیام، کدهای تخفیف و یا پیشنهادات ویژه مطرح نمایید.

  • احترام به وقت مخاطب

مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان امری مهم در موفقیت آنلاین مارکتینگ محسوب می‌شود.

بهترین متون تبلیغاتی نیز در صورتی که در زمان نامناسب ارسال شود، هیچ بازخوردی نخواهد داشت؛ لذا در زمان‌های مناسب معمولا ارسال پیام تبلیغاتی خود را انجام دهید.

انتخاب زمان مناسب نیز با توجه به مخاطبین مورد نظر متفاوت خواهد بود.

  • اعتدال در ارسال پیام تبلیغاتی

سعی کنید طی بازه‌های زمانی مشخص برای کاربران، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دقت کنید در صورتی که بیش از حد یک متن تکراری برای مخاطبان ارسال گردد، پیام شما برای مخاطبان مزاحمت ایجاد نموده و خسته کننده خواهد بود.

  • نوآوری در شیوه تبلیغات

همواره برای دستیابی به تبلیغات موثر در فروش، ایده های خلاقانه ارائه دهید.

توجه داشته باشید تکنولوژی هر روزه پیشرفت بسیار زیادی دارد و برای موفقیت در کسب و کار خود می‌بایست خود را با سرعت تغییرات تطبیق دهید.

ایده خلاقانه فراپیامک در اس ام اس مارکتینگ ارسال پیام صوتی می‌باشد که برای اولین بار توسط این شرکت طراحی و ارائه شده است.

این امکان، علاوه بر حل مشکل شماره‌ های بلک لیست و ارسال به لیست سیاه مخابراتی از جذابیت خاصی برای مخاطبین برخوردار خواهد بود.

این امکان متن پیامک را به صورت صوت درآورده و با تماس با شماره مخاطبین متن پیام توسط ربات سامانه برایشان پخش خواهد شد.