درگاه پرداخت اینترنتی
درگاه پرداخت اینترنتی امکانی است که امروزه، در کسب و کارهای اینترنتی بسیار اثربخش است و انجام امور پرداختی را تسریع میبخشد.
پنل نمایندگی پیامک نیز جزو بیزینس هایی است که از مصادیق تجارت الکترونیک بشمار میآید.
برای جلب اعتماد مشتری یا کاربرانی که از تجارت الکترونیک شما استفاده میکنند، راهکارهای بسیاری وجود دارد.
یکی از این روش ها، داشتن درگاه پرداخت اینترنتی در وب سایت یا سامانه فروشگاهی شماست.
پنل نمایندگی پیامک نیز از این قاعده مستثنی نیست و استفاده های بیشتری از درگاه پرداخت اینترنتی دارد.
کاربران سامانه پیامک شما برای خرید آنلاین پیامک، فعالسازی اولیه پنل اس ام اس، خطوط پیامکی و ... نمیتوانند منتظر بمانند.
ممکن است آنها در همان لحظه نیاز به شارژ پیامکی داشته و بخواهند ارسال پیامک انجام دهند.
به همین دلیل، استفاده از درگاه بانکی، در خریدهای آنلاین کاربران پنل اس ام اس سرعت رفع نیاز کاربران را افزایش میدهد.
سامانه پیامک فراپیامک با درگاه های بانکی متفاوت مانند بانک پارسیان، بانک ملت، بانک سامان، بانک پاسارگاد، پرداخت امن پاسارگاد، زرین پال، آرین پال، پی، بانک صادرات، بانک انصار و زرین گیت در ارتباط است.
شما میتوانید از تمامی درگاه های بانکی نام برده شده، با گذراندن شرایط مربوطه، درگاه پرداخت آنلاین دریافت نمایید.
دریافت درگاه بانکی
برای اخذ درگاه پرداخت، شرایط متفاوتی وجود دارد.
اولین شرط برای اخذ درگاه بانکی داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است که مجموعه ها و شرکت ها ابتدا باید برای دریافت آن اقدام نمایند.
نماد اعتماد الکترونیکی نوعی تائید برای کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک شماست که درستی کار شما را در قالب فروشگاه اینترنتی اثبات مینماید.
وب سایت enamad.ir شرایط اخذ نماد اعتماد الکترونیکی را بازگو مینماید.
با ایجاد کاربری در این سایت میتوانید تمامی مراحل را به صورت اینترنتی طی کنید.
پس از اینکه نماد اعتماد الکترونیکی، بر روی وب سایت شما قرار بگیرد، مشتریان جهت خریدهای آنلاین با اعتماد بیشتری اقدام مینمایند.
زیرا با مشاهدهی نماد اعتماد، درخواهند یافت که تجارت الکترونیک شما، به صورت قانونی و طبق رعایت اصول، از طرف سازمان مربوطه تائید شده است.
بعد از دریافت نماد اعتماد، جهت اخذ درگاه بانکی، میتوانید به بانکی که در آنجا حساب شخصی دارید، مراجعه کنید.
در پنل اس ام اس فراپیامک، تنظیمات درگاه بانکی مختلف را به راحتی برای پنل نمایندگی پیامک فراهم آورده است.
پس از طی فرآیند فعالسازی درگاه پرداخت از جانب بانک ها یا مجموعه های ارائه دهندهی این خدمات، قابلیت تنظیم در پنل نمایندپی پیامک وجود دارد.
اطلاعاتی موردنیاز جهت تنظیم درگاه های مختلف در پنل نمایندگی فراپیامک
بانک پارسیان: جهت تنظیم درگاه پرداخت بانک پارسیان، ابتدا باید کد پذیرنده را که از بانک دریافت کردهاید، در قسمت "شماره مشتری" وارد کرده و سپس درگاه پرداخت اینترنتی را بر روی "پارسیان" تنظیم نمایید.
بانک ملت: درگاه پرداخت ملت، به نام کاربری در بخش "شماره مشتری" و به رمز در بخش "رمز عبور" نیاز دارد و تنظیم درگاه بانکی باید بر روی "ملت" باشد.
بانک سامان: در این درگاه بانکی نیز فقط کافیست شماره پدیرنده در بخش "شماره مشتری" قرار گرفته و درگاه بر روی "سامان" قرار گیرد.
بانک پاسارگاد: درگاه پرداخت بانک پاسارگاد، به کد پذیرنده در بخش "نام کاربری"، کد ترمینال در قسمت "شماره مشتری" و کد خصوصی در قسمت "کد" نیاز دارد.
پرداخت امن پاسارگاد: جهت تنظیم درگاه بانکی این شرکت، به کد پذیرنده، کد ترمینال نیاز است و کد خصوصی میبایست از بخش پشتیبانی فراپیامک اعلام گردد.
زرین پال: درگاه پرداخت در این شرکت، به شماره مشتری و تنظیم درگاه بر روی زرین پال نیاز دارد.
آرین پال، پی، بانک صادرات، بانک انصار و زرین گیت نیز در پنل نمایندگی فراپیامک قابل تنظیم هستند.
این درگاهها نیز مانند مثال هایی که نام برده شد، قابل فعالسازی هستند.
فعالسازی انواع درگاه پرداخت در پنل نمایندگی فراپیامک محدودیتی نخواهد داشت.
نماینده محترم میتواند جهت شارژ آنلاین کاربران خود، به تعداد دلخواه درگاه بانکی فعال نماید.