اخبار

سامانه پیامک خود را متمایز نمایید.

  • ۱۳۹۵/۱۰/۶

سامانه پیامکی خود را متمایز نمایید
راهکارهایی ساده و بنیادین می‌تواند سامانه پیام کوتاه شمارا از سایر رقبا متمایز گرداند
 
با مشتریان صمیمی شوید
علاوه بر اطلاع‌رسانی‌های پیامکی می‌توانید ارتباط خود را با مشتریان گسترش دهید تا برای ایشان احساس متفاوت بودن و رضایتمندی ایجاد نمایید. در تماس‌های تلفنی ابتدا از ایشان برای ارسال خبرنامه‌ها اجازه بگیرید، همچنین می‌توانید تولدشان را در قالب پیامک تبریک گفته و در زمان‌های تخفیف با ارسال کدهای ویژه با پیامک ، هر یک از مشتریان خود را منحصربه‌فرد نمایید.
رضایت مشتری درگرو برداشتن گام‌های بزرگ
برای استفاده از این روش می‌توانید برای مشتریان نظرسنجی برگزار کنید و از آن‌ها بخواهید نقاط قوت  و ضعف شمارا بیان کنند. انتقادهای صحیح و سازنده را جدی بگیرید و سعی در رفع آن نمایید و حتی می‌توانید برای گویندگان 3 انتقاد اصلی و مهم که می‌توانید به‌سرعت آن را رفع نمایید هدیه در نظر بگیرید. تمامی مراحل و نکات جهت بالا بردن رضایت مشتریان و ایجاد باشگاه مشتریانی وفادار می‌باشد که خودشان می‌توانند سایرین را معرفی نموده و بهترین تبلیغ برای مجموعه شما باشند.
برقراری ارتباط از طریق پیامک با سایر لینک‌ها
بازاریابی پیامکی می‌تواند راهی باشد تا شما شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ را نیز به مشتریان خود بیشتر معرفی نمایید. با ارائه لینک‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی در خبرنامه‌های پیامکی، مشتریان را به سمت شبکه‌های اجتماعی سوق داده و برای بازدیدکنندگان و فعالان شبکه‌های اجتماعی کدهای تخفیف ویژه در صفحات مختلف اجتماعی قرار دهید.