بهترین پنل اس ام اس و انتخاب سامانه پیامک با وجود تنوع در شرکتهای ارائه دهنده خدمات ارسال پیام کوتاه برای صاحبین مشاغل امری دشوار میباشد.
بررسی امکانات ارائه شده توسط شرکتهای فعال در این حوزه، امکان انتخاب بهترین پنل اس ام اس را آسانتر مینماید.
در این راستا، برخی از ویژگیهای بهترین پنل اس ام اس و نحوه خرید پنل اس ام اس را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
امکانات بهترین پنل اس ام اس
قابلیت استفاده از تمامی اپراتورهای پیامکی
اپراتورهای فعال ارسال پیام تبلیغاتی در حال حاضر اپراتور پیامکی 1000، اپراتور پیامکی 2000، اپراتور پیامکی 3000، اپراتور پیامکی خط ثابت و اپراتورهای 5000 میباشند.
بهترین پنل اس ام اس امکان بهرهگیری از امکانات تمامی اپراتورهای فعال را از طریق وب سرویسهای مربوطه برای کاربران خود فراهم مینماید.
همواره پیشرفت سریع تکنولوژی را مدنظر قرار دهید.
در حال حاضر تغییرات در حوزه خدمات نرم افزاری و دنیای دیجیتال به صورت روزانه انجام میگیرد، بنابراین میبایست همسو با این تغییرات خدمات خود را در حوزه ارسال پیام تبلیغاتی و پنل پیامک ارتقاء دهید.
برای مثال، شرکت دانش بنیان فراداده همواره پنل پیامکی فراپیامک را با امکانات جدید بهروزرسانی مینماید؛
مشتریان پس از خرید پنل اس ام اس نیز امکان استفاده از آپدیتهای جدید را خواهند داشت.
این مجموعه امکان ارسال پیام صوتی متنی و فایلی را برای مشترکین خود فراهم نمودهاست.
مشتریان با خرید پنل اس ام اس میتوانند متن پیام خود را به صورت صوتی برای مخاطبان خود ارسال نمایند و این نوع از ارسال برای شمارههای بلک لیست نیز انجام خواهد شد.
امکانات مورد نیاز پنل پیامک
-
ارسال پیام تبلیغاتی به صورت انبوه
هدف اصلی خرید پنل اس ام اس امکان ارسال انبوه به شمارههای مورد نظر و یا بانک شماره جمع آوری شده توسط شرکتهای ارائه دهنده خدمات ارسال پیام تبلیغاتی میباشد.
امکان شخصی سازی پیامک تبلیغاتی و ارسال پیام با نام شخص، یکی از ویژگیهایی است که جذابیت متن را برای گیرنده پیام بالاتر میبرد.
این شیوه از ارسال برای شرکتهای بیمه که به صورت دورهای اقساط مشتریان را یادآوری مینمایند، کارآمد میباشد.
زمان سررسید اقساط سیستم به صورت اتوماتیک پیام یادآوری برای مشترک ارسال مینماید.
بسیاری از نرم افزارهای حسابداری و فروشگاهی برای ارسال پیام اطلاع رسانی به مشترکین خود نیاز به برقراری ارتباط میان پنل پیامکی با نرم افزار خود را دارند.
کدهای وب سرویس امکان برقراری این ارتباط را برای مشترکین فراهم نمودهاست.
این امکان پس از انجام تنظیمات مربوطه در پنل و تعریف کلیدواژههای مورد پاسخ مشتریان را به صورت خودکار ارسال مینماید.
روش کار کدخوان به این صورت میباشد که کاربر کلیدواژه تعیین شده در سیستم را ارسال نموده و پاسخ متناظر با کد ارسالی را روی موبایل خود دریافت خواهد کرد.
این امکان برای شرکتهایی که تمایل دارند برای هریک از بخشها یا واحدهای خود یک پنل مجزا ثبت نموده و امکان مانیتور نمودن ارسالهای آنان را نیز داشته باشند، کارآمد خواهد بود.
در برخی از پنلهای کاربری امکان درج بینهایت پنل زیر مجموعه وجود خواهد داشت.