اخبار

از گوگل جایزه بگیرید!

  • ۱۳۹۶/۳/۳۱

هدیه گوگل به یابندگان مشکلات امنیتی اندروید
آیا می‌دانید با یافتن حفره‌های امنیتی اندروید می‌توانید از گوگل هدیه دریافت نمایید و درآمد کسب کنید؟ گوگل برنامه‌ایی با نام Android Security Rewards را دو سال قبل روانه بازار نمود و با راه‌اندازی آن تا امروز به افرادی که توانسته‌اند ایرادات امنیتی را بیابند مبالغی را به عنوان هدیه ارائه نموده است.
مبلغ جایزه ارتباط مستقیم با میزان آسیب‌پذیری شناسایی شده بر روی پلتفرم اندروید دارد و با توجه به کم یا زیاد بودن تاثیر بر روی امنیت اندروید هدیه متغیر می‌باشد؛ با این‌حال گوگل اعلام کرده است به صورت میانگین میزان هدیه پرداختی به هر یابنده حفره‌ امنیتی 2150دلار بوده است. در این بین افرادی نیز بوده‌اند که جوایز 10هزار دلاری یا بیشتر نیز دریافت نموده‌اند؛ کسانی که توانسته‌اند از حملات و مشکلات بزرگ با شناسایی حفره‌ها جلوگیری نمایند. به صورت کلی از روز انتشار این نرم‌افزار تا به امروز گوگل بیش از 1.5 میلیون دلار به افرادی که مشکلات را گزارش کرده‌اند و به این شرکت ارائه نموده‌اند پرداخت کرده است.
اگر در زمینه بررسی امنیت خبره هستید و دارای تجربه می‌باشید شانس خود را از این لینک امتحان نمایید، شاید شما هم جزو برندگان خوش شانس گوگل شوید.