اخبار

کاربرد بازاریابی پیامکی برای نرم افزارهای مالی

  • ۱۳۹۶/۱۰/۲

کاربرد بازاریابی پیامکی برای نرم افزارهای مالی یکی از شاخه‌های بازاریابی پیامکی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم.

قبلا و در مقالات دیگری، انواع بازاریابی پیامکی و کاربرد آن در اصناف مختلف مطرح شد؛

کاربرد پیامک در فروشگاه های زنجیره ای، کاربرد پیامک برای فروشگاه آنلاین، کاربردهای پیامک برای رستوران ها و ... را در مطالب قبلی بررسی کردیم؛

نوبت به بررسی کاربرد بازاریابی پیامکی برای نرم افزارهای مالی و نرم افزار حسابداری رسیده است.

نرم افزار حسابداری چیست؟

همانطور که می‌دانید نرم افزار حسابداری، نرم افزار یا برنامه‌ای می‌باشد که بر پایه‌ی مفاهیم و اصول حسابداری و در جهت تسهیل امور مالی و حسابداری طراحی شده است.

نرم افزار حسابداری می‌تواند در ارتباط با سامانه پیامک بوده و از طرق مختلف از پنل اس ام اس در جهت امور ارتباطی استفاده کند.

ایجاد ارتباط میان پنل پیام کوتاه و نرم افزار حسابداری می‌تواد در جهت سهولت کاربران، جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش نرم افزار حسابداری مفید باشد.

کاربرد بازاریابی پیامکی برای نرم افزارهای مالی

صاحبین نرم افزار حسابداری و مالی می‌تواند در جهت بازاریابی پیامکی و فروش بیشتر از پیامک تبلیغاتی استفاده کنند.

در پنل اس ام اس، امکانات بسیاری وجود دارد که در جهت تبلیغات پیامکی موفق برای نرم افزار حسابداری و مالی مؤثر خواهد بود.

ارسال پیامک از طریق نقشه

ارسال از روی نقشه یکی از امکانات پنل اس ام اس فراپیامک که کاربران می‌توانند با استفاده از نقشه‌ی شهرهای مختلف کشور، به بانک شماره‌های موبایل دسترسی داشته باشند.

بانک شماره‌های موبایل براساس محله، کدپستی همراه اول و ایرانسل و براساس سن و جنسیت در تمامی پنل‌های فراپیامک موجود است و ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی به افراد مختلف را آسانتر کرده است.

این امکانات در جهت بازاریابی پیامکی و بازاریابی آنلاین مؤثر خواهد بود و توصیه می‌‍شود در برنامه‌ بازاریابی کسب و کارهای مختلف گنجانده شود.

برای مثال یک تولیدکننده‌ی نرم افزار حسابداری می‌تواند از طریق بانک اصناف، به رستوران‌های تهران یا خدمات ساختمانی ارسال پیامک تبلیغاتی انجام دهد.

وب سرویس اس ام اس

با استفاده از وب سرویس پیام کوتاه، می‌توان بین سامانه پیامکی و نرم افزار حسابداری ارتباط برقرار کرد.

به گونه‌ای که در موارد لزوم، ارسال پیامک انجام شود.

برای مثال، با ثبت یک فاکتور برای یک مشتری خاص، شماره‌ی پیگیری فاکتور برای وی پیامک گردد.

براساس زبان برنامه‌نویسی نرم افزار حسابداری، متدها (Methods) و روش‌های استفاده از وب سرویس متفاوت خواهد بود.

وب سرویس می‌تواند در مواردی همچون ارسال پیامک، دریافت پیامک، ارسال انبوه و ... استفاده شود.

کاربرد بازاریابی پیامکی برای نرم افزارهای مالی و حسابداری در زمان استفاده از وب سرویس، جنبه‌ی اطلاع‌رسانی داشته و در جهت برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان کاربرد خواهد داشت.

نظرسنجی پیامکی

صاحبین نرم افزارهای مالی و حسابداری می‌توانند برای دریافت بازخورد بهتر از مشتریان خود از امکان "نظرسنجی پیامکی" استفاده کرده و از نظرات کاربران و مشتریان خود، نسبت به نرم افزارهای مالی و حسابداری خود مطلع شوند.

با استفاده از امکان نظرسنجی پیامکی، لیست محصولات نرم افزاری را برای کاربران خود ارسال کرده و از آنها بخواهید تا میزان محبوبت هر نرم افزار را از بازه صفر تا 10 مشخص کنند.

بدین ترتیب، نسبت به نرم افزارهای محبوب خود اطلاع یافته و در جهت نقاط ضعف سایر نرم افزارهای حسابداری خواهید کوشید.

امکان نظرسنجی پیامکی، در زمره‌ خدمات پس از فروش یک تولیدکننده‌ی نرم افزار حسابداری بشمار می‌آید.