اخبار

چرا بازاریابی پیامک برای کسب‌وکار شما سودآوری دارد؟

  • ۱۳۹۵/۱۲/۱۶

بیشترین سیستم بهره‌وری مستقیم بازاریابی پیامکی است به دلیلی اینکه همه افراد موبایل خود را در همه‌جا همراه دارند و مهم‌ترین لوازم جانبی شخصی است.
1. دلیوری فوری
پیامک تبلیغاتی مسیری مستقیم و فوری است که درصد باز شدن و خواندن پیامک‌ها معمولا بالای 90% می‌باشد. زمانی که شما از این طریق با مشتریان خود در ارتباط باشید، پیام کوتاه می‌تواند بسیار مؤثر باشد. پیام کوتاه سریع‌ترین راه اطلاع‌رسانی و تبلیغات است که به‌طور متوسط در کمتر از 10 ثانیه به دست مخاطب می‌رسد. در حقیقت بیشتر پیامک‌ها در کمتر از 5 دقیقه خوانده می‌شوند، همچنین شما می‌توانید گزارش تعداد دلیوری و نتیجه‌ی رسیدن پیامک‌ها به دست مخاطبین را به‌آسانی دریافت و بررسی نموده و با بازخوردهای بعد از تبلیغات مطابقت داده و آماری دقیق از آن داشته باشید.
2. بهترین استفاده از روش هدف‌گیری در بازاریابی
نسل جديد روش‌های هدف‌گیری در علم بازاریابی، به بازاريابان اجازه می‌دهد تا به هدف خود که دعوت کردن كاربران موبايل به کمپین‌های پيامكي‌ای كه براساس رنج وسيعي از علايق، نيازها و تقاضاها طراحی‌شده‌اند، برسند.
با توجه به اهمیتي كه پیام‌ها در تأثیرگذاری کمپین‌ها دارد، در دسترس بودن و قیمت خدمات بازاریابی پيامكي، این اجازه را به کسب‌وکارهای مختلف می‌دهد تا در این منابع قوی و باارزش سرمایه‌گذاری كنند.
شما می‌توانید تعداد انگشت‌شماری پيام به مخاطبان مورد هدف خود بفرستيد يا اينكه هزاران پيامك را به هر يك از افراد ليست مخاطبان خود ارسال نماييد. خدمات بازاريابي پيامكي شخصی‌سازی پيامك را آسان كرده و به‌راحتی می‌توانید با توجه به نياز مخاطبان خود پيامي كه برايشان ارسال می‌کنید، شخصی‌سازی نماييد.
3. کوتاه و دقیق بودن متن پیامک
کلمات مربوط به برخی از کسب‌وکارها می‌توانند چالش محدودی ایجاد نمایند، طول کاراکترها در یک پیام کوتاه می‌تواند به نکته اصلی کسب‌وکار اشاره نموده و در عین کوتاه بودن، مفهوم و هدف را به‌وضوح برساند و به‌آسانی ارتباط موردنظر را برقرار نماید.
4. پیامک بفرستید و به طبیعت وفادار باشید.
با ارسال پیامک از تبلیغات کاغذی می‌توانید جلوگیری نمایید. در چرخه‌ی ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی علاوه بر کم‌هزینه‌تر و در دسترس بودن آن به نسبت تبلیغات کاغذی، شما به چرخه‌ی طبیعت نیز کمک نموده‌اید و در مصرف کاغذ صرفه‌جویی نموده‌اید. طبق آمار منتشرشده 40% درختان جهان جهت تولید کاغذ قطع‌شده‌اند، پس سعی کنیم از این 40% درخت قطع‌شده استفاده ننماییم و درختان بیشتری را قطع نکنیم.
امروزه بیشتر سازمان‌ها بودجه زیادی برای بازاریابی در نظر می‌گیرند. از طریق بازاریابی پیامکی با هزینه‌ی اندکی می‌توانید بودجه‌ی بازاریابی را مدیریت نموده و به اهداف خود با سرعت بیشتری برسید و مشتریان واقعی خود را از طریق دریافت دلیوری و پاسخ به پیامک‌ها شناسایی نمایید.
با چنین تحلیل و آنالیزی به اهداف کسب‌وکار خود سریع‌تر برسید و از پرداخت هزینه‌های گزاف جلوگیری نمایید.