اخبار

پردانلودترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موبایل یک ماه اخیر

  • ۱۳۹۶/۱/۳

Blin.gy
اپلیکیشنی سرگرم‌کننده برای خواندن آهنگ موردعلاقه شما و ساخت ویدئو کلیپ در موزیک ویدئوی خواننده محبوبتان می‌باشد. استفاده از این نرم‌افزار بسیار راحت و جالب است. این اپلیکیشن رایگان است و برای پلتفرم‌های اندروید و ios  طراحی گردیده است.
TwIM
این اپلیکیشن که فقط در نسخه ios  طراحی‌شده است به‌صورت رایگان عرضه می‌شود و پیام رسانیست که به شما کمک نموده تا با کاربران شبکه اجتماعی توییتر خود بتوانید ارتباط بهتری داشته باشید.
Amazone Chime
اپلیکیشن کنفرانس کاربردی آمازون امکان برقرای ارتباط ویدئویی با هشت نفر به‌صورت همزمان به شما می‌دهد تا مبادلات تجاری و روزمره خود را مدیریت نموده و ارتباطات بیشتری داشته باشید، همچنین در این برنامه می‌توانید در کنار ویدئو کنفرانس ارتباط متنی یا چت نیز داشته باشید.
Pocket Code
اپلیکیشنی آموزشی که با در کنار هم چیدن بلوک‌های گرافیکی کدنویسی را یاد می‌دهد. درصورتی‌که علاقه به کدنویسی دارید و تازه‌کار هستید می‌توانید بهره بالایی از این برنامه ببرید. این اپلیکیشن را به‌صورت رایگان برای اندروید و ios  می‌توانید دانلود نمایید.
AnyDesk remote PC/Mac control
از این اپلیکیشن می‌توانید دسکتاپ خود را از موبایل شخصی کنترل نموده و با سرعت بالا این مدیریت را انجام دهید. این نرم‌افزار برای نسخه‌های اندروید و ios به‌صورت رایگان قابل دانلود است.
Email by EasilyDo
با این اپلیکیشن مدیریت ایمیل‌های خود را در فضایی ساده و جذاب با امکاناتی چون دریافت ایمیل‌های خبری و اشتراک‌گذاری و همچنین لغو دریافت ایمیل‌هایی که موردنظرتان نیست به همراه داشته باشید.