امتیاز دهی به مشتریان

تخصیص امتیاز به مشتریان براساس میزان خرید

 

امتیاز دهی به میزان خرید مشتریان یکی از سیاست‌ های جذب و ترغیب مشتری برای خرید از محصولات شما می‌باشد.

در حالت کلی، پنل باشگاه مشتریان امکان مدیریت و برنامه ریزی استراتژی‌ های مشتری محور را فراهم می‌نماید.

امکانات پنل باشگاه مشتریان

با استفاده از این سیستم امکان درج محصولات و کاربران وجود داشته و شرکت‌ ها را در خدمت رسانی بهتر به مشترکین خود یاری می‌رساند.

نرم افزار باشگاه مشتریان امکان اتصال به پنل‌ های پیامکی را داشته و اطلاع رسانی‌ های مربوط به هر کاربر، از طریق پیامک انجام خواهد شد.

این سیستم قابلیت تنظیم و ارائه پیش فاکتور، تنظیم موجودی انبار و و مدیریت موجودی انبار، نمایش و ارائه اطلاعات در خصوص میزان فروش محصولات، درج تماس‌ های صورت گرفته با مشتریان جهت پیگیری و اطلاع از پیشینه‌ی ارتباطات کاربر و ... را دارد.

دریافت گزارشات براساس طبقه‌بندی‌ های درنظر گرفته شده، قابل جستجو بوده و دریافت خروجی در فایل اکسل نیز ممکن می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین امکانات این نوع از پنل‌ها طبقه‌بندی مشتریان براساس میزان خرید می‌باشد.

امتیاز دهی به میزان خرید مشتریان

با فعالسازی سیستم امتیاز دهی به مشتری، انگیزه افراد برای خرید از وب سایت و در نتیجه کسب امتیاز بیشتر را فراهم خواهید ساخت.

سیستم امتیاز دهی به میزان خرید مشتریان در پنل باشگاه مشتریان، امکان رتبه‌بندی مشتریان براساس میزان خرید آنان از مجموعه مورد نظر را ایجاد نموده است.

در ابتدا، برای جذب مخاطب می‌توانید به ازای هر خرید، امتیاز بالا درنظر گرفته و سپس اقدام به مدیریت امتیاز دهی نمایید.

در پنل باشگاه مشتریان، امکان مدیریت میزان امتیازات تخصیص داده شده به کاربران و خریداران در هر زمان میسر می‌باشد.

در این سیستم امتیاز دهی به مشتریان، با تعریف بازه‌های ریالی برای خرید کاربران، امتیاز مربوط به هر بازه قابل تعریف خواهد بود.