آنلاین مارکتینگ یکی از روش های نوین در بازاریابی است که امروزه در تجارت الکترونیک نقش بسزایی ایفا مینماید.
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری را بررسی کردیم تا در کسب و کار خود به پیشرفت روزافزون، دست یابید.
پنل نمایندگی پیامک، برای اولین بار توسط فراپیامک مطرح شد و سبب کارآفرینی گردید.
در فراپیامک، کاربران خطوط خدماتی، این قابلیت را خواهند داشت تا به مشتریان خود حق انتخاب دریافت یا عدم دریافت پیامکهای اطلاعرسانی را بدهند.
شرکت دانش بنیان فراداده در جدیدترین رتبه بندی انفورماتیک، موفق به دریافت رتبه 2 از شورای عالی انفورماتیک گردید.
درگاه پرداخت اینترنتی در پنل نمایندگی پیامک، امکان پرداخت های آنلاین و مدیریت مالی را در اختیار نمایندگان و صاحبان مشاغل الکترونیک میگذارد.
آموزش کارمندان یک سازمان، میتواند نقش بسزایی در پیشرفت آن سازمان داشته باشد و در جذب مشتریان آن سازمان مؤثر واقع شود.
خدمات پس از فروش را می توان تعهد هر مجموعه و سازمان در قبال مشتریان خود تلقی کرد. با ارائه خدمات پس از فروش میتوان تعداد مشتریان وفادار را افزایش داد.
امروزه به دلیل توجه ویژه مردم به وب سایتها و شبکه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی جایگاه مهمی در جذب مشتری پیدا کرده و سهمی از بازاریابی سنتی را گرفته است.
کسب و کار اینترنتی رونق زیادی در دنیای امروز دارد و فروشگاه اینترنتی یکی از نمونه های آن است. پیامک می تواند در رونق کسب و کارهای اینترنتی موثر باشد