رضایتمندی مشتری


در مسیر مشتری مداری قدم بردارید تا به هدف اصلی سازمان خود که رضایتمندی مشتری است، دست یابید.

زبان برنامه نویسی سامانه‌های پیامکی


زبان برنامه نویسی سامانه پیامکی فراپیامک، .NET است و دارای کامل‌ترین وب سرویس در میان شرکت‌های پیامکی می‌باشد.

آنلاین مارکتینگ


آنلاین مارکتینگ یکی از روش های نوین در بازاریابی است که امروزه در تجارت الکترونیک نقش بسزایی ایفا می‌نماید.

وفاداری مشتری


عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری را بررسی کردیم تا در کسب و کار خود به پیشرفت روزافزون، دست یابید.

پنل نمایندگی پیامک


پنل نمایندگی پیامک، برای اولین بار توسط فراپیامک مطرح شد و سبب کارآفرینی گردید.

روش قطع اس ام اس تبلیغاتی از طریق ماژول حذف از لیست


در فراپیامک، کاربران خطوط خدماتی، این قابلیت را خواهند داشت تا به مشتریان خود حق انتخاب دریافت یا عدم دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی را بدهند.

رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک


شرکت دانش بنیان فراداده در جدیدترین رتبه بندی انفورماتیک، موفق به دریافت رتبه 2 از شورای عالی انفورماتیک گردید.

درگاه پرداخت اینترنتی در پنل نمایندگی پیامک


درگاه پرداخت اینترنتی در پنل نمایندگی پیامک، امکان پرداخت های آنلاین و مدیریت مالی را در اختیار نمایندگان و صاحبان مشاغل الکترونیک می‌گذارد.

آموزش کارمندان


آموزش کارمندان یک سازمان، می‌تواند نقش بسزایی در پیشرفت آن سازمان داشته باشد و در جذب مشتریان آن سازمان مؤثر واقع شود.

خدمات پس از فروش


خدمات پس از فروش را می توان تعهد هر مجموعه و سازمان در قبال مشتریان خود تلقی کرد. با ارائه خدمات پس از فروش میتوان تعداد مشتریان وفادار را افزایش داد.