پنل نمایندگی پیامک


پنل نمایندگی پیامک، برای اولین بار توسط فراپیامک مطرح شد و سبب کارآفرینی گردید.

روش قطع اس ام اس تبلیغاتی از طریق ماژول حذف از لیست


در فراپیامک، کاربران خطوط خدماتی، این قابلیت را خواهند داشت تا به مشتریان خود حق انتخاب دریافت یا عدم دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی را بدهند.

رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک


شرکت دانش بنیان فراداده در جدیدترین رتبه بندی انفورماتیک، موفق به دریافت رتبه 2 از شورای عالی انفورماتیک گردید.

درگاه پرداخت اینترنتی در پنل نمایندگی پیامک


درگاه پرداخت اینترنتی در پنل نمایندگی پیامک، امکان پرداخت های آنلاین و مدیریت مالی را در اختیار نمایندگان و صاحبان مشاغل الکترونیک می‌گذارد.

آموزش کارمندان


آموزش کارمندان یک سازمان، می‌تواند نقش بسزایی در پیشرفت آن سازمان داشته باشد و در جذب مشتریان آن سازمان مؤثر واقع شود.

خدمات پس از فروش


خدمات پس از فروش را می توان تعهد هر مجموعه و سازمان در قبال مشتریان خود تلقی کرد. با ارائه خدمات پس از فروش میتوان تعداد مشتریان وفادار را افزایش داد.

بازاریابی اینترنتی


امروزه به دلیل توجه ویژه مردم به وب سایت‌ها و شبکه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی جایگاه مهمی در جذب مشتری پیدا کرده و سهمی از بازاریابی سنتی را گرفته است.

کسب و کار اینترنتی و خدمات رسانی بهتر


کسب و کار اینترنتی رونق زیادی در دنیای امروز دارد و فروشگاه اینترنتی یکی از نمونه های آن است. پیامک می تواند در رونق کسب و کارهای اینترنتی موثر باشد

پیامک تبلیغاتی


پیامک تبلیغاتی برای معرفی خدمات ارسال میگردد اما همواره مشکل بلک لیست مخابراتی وجود دارد که اپراتورهای پیام کوتاه با روش خدماتی آن را حل کرده اند.

حامیان مشتری


حامیان مشتری نقشی تعیین کننده در دفاع از حقوق مشتری و جلب رضایت مشتری ناراضی دارند. افرادی که در این واحد فعالیت میکنند باید دارای خصوصیات ویژه ای باشند.