درگاه پرداخت اینترنتی در پنل نمایندگی پیامک


درگاه پرداخت اینترنتی در پنل نمایندگی پیامک، امکان پرداخت های آنلاین و مدیریت مالی را در اختیار نمایندگان و صاحبان مشاغل الکترونیک می‌گذارد.

آموزش کارمندان


آموزش کارمندان یک سازمان، می‌تواند نقش بسزایی در پیشرفت آن سازمان داشته باشد و در جذب مشتریان آن سازمان مؤثر واقع شود.

خدمات پس از فروش


خدمات پس از فروش را می توان تعهد هر مجموعه و سازمان در قبال مشتریان خود تلقی کرد. با ارائه خدمات پس از فروش میتوان تعداد مشتریان وفادار را افزایش داد.

بازاریابی اینترنتی


امروزه به دلیل توجه ویژه مردم به وب سایت‌ها و شبکه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی جایگاه مهمی در جذب مشتری پیدا کرده و سهمی از بازاریابی سنتی را گرفته است.

کسب و کار اینترنتی و خدمات رسانی بهتر


کسب و کار اینترنتی رونق زیادی در دنیای امروز دارد و فروشگاه اینترنتی یکی از نمونه های آن است. پیامک می تواند در رونق کسب و کارهای اینترنتی موثر باشد

پیامک تبلیغاتی


پیامک تبلیغاتی برای معرفی خدمات ارسال میگردد اما همواره مشکل بلک لیست مخابراتی وجود دارد که اپراتورهای پیام کوتاه با روش خدماتی آن را حل کرده اند.

حامیان مشتری


حامیان مشتری نقشی تعیین کننده در دفاع از حقوق مشتری و جلب رضایت مشتری ناراضی دارند. افرادی که در این واحد فعالیت میکنند باید دارای خصوصیات ویژه ای باشند.

بهترین سامانه پیامک


دغدغه بسیاری از سازمان ها و شرکت های موفق، انتخاب بهترین سامانه پیامک جهت برطرف کردن نیازهای پیامکی و تبلیغاتی خود می باشد.

پنل ارسال اس ام اس رایگان


پنل اس ام اس رایگان ترفندی است که شرکت های نوپا پیامکی که عمدتا نمایندگان پنل ارسال اس ام اس هستند، برای جذب مشتری استفاده می کنند.

سامانه پیامکی و قوانین مربوط به آن


سامانه پیامکی نیز مانند هر کسب و کار دیگری از قوانین خاص خود پیروی می کند. در صورت ارسال پیامک هایی که در چارچوب قوانین نباشند، فیلترینگ اجرا می شود.