پنل نمایندگی پیامک، برای اولین بار توسط فراپیامک مطرح شد و سبب کارآفرینی گردید.
جدیدترین محصول شرکت دانش بنیان فراداده، پنل بازاریابی پیامکی است که قابلیت افزودن کاربر جدید و دریافت سود را در اختیار بازارایابان قرار میدهد.
در فراپیامک، کاربران خطوط خدماتی، این قابلیت را خواهند داشت تا به مشتریان خود حق انتخاب دریافت یا عدم دریافت پیامکهای اطلاعرسانی را بدهند.
شرکت دانش بنیان فراداده در جدیدترین رتبه بندی انفورماتیک، موفق به دریافت رتبه 2 از شورای عالی انفورماتیک گردید.
درگاه پرداخت اینترنتی در پنل نمایندگی پیامک، امکان پرداخت های آنلاین و مدیریت مالی را در اختیار نمایندگان و صاحبان مشاغل الکترونیک میگذارد.
آموزش کارمندان یک سازمان، میتواند نقش بسزایی در پیشرفت آن سازمان داشته باشد و در جذب مشتریان آن سازمان مؤثر واقع شود.
خدمات پس از فروش را می توان تعهد هر مجموعه و سازمان در قبال مشتریان خود تلقی کرد. با ارائه خدمات پس از فروش میتوان تعداد مشتریان وفادار را افزایش داد.
امروزه به دلیل توجه ویژه مردم به وب سایتها و شبکه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی جایگاه مهمی در جذب مشتری پیدا کرده و سهمی از بازاریابی سنتی را گرفته است.
کسب و کار اینترنتی رونق زیادی در دنیای امروز دارد و فروشگاه اینترنتی یکی از نمونه های آن است. پیامک می تواند در رونق کسب و کارهای اینترنتی موثر باشد
مشتری مداری و جلب رضایت مشتری هدف ارزشمندی برای هر سازمان کار موفق است. از مشتریان خود جهت بازدید از رویدادهای مهم از طریق ارسال پیام کوتاه دعوت کنید.