کاربرد پیامک برای رستوران و کافی شاپ


یکی از کاربردهای پیامک، برای انواع رستوران ها و کافی شاپ ها و فست فود و ... می باشد.

بهترین زمان ارسال پیامک


موفقیت در بازاریابی پیامکی به عواملی چون توجه به بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی بستگی دارد.

مزایا و معایب بازاریابی پیامکی


مزایا و معایب بازاریابی پیامکی را بررسی خواهیم کرد تا آگاهانه به این روش تبلیغاتی روی آورید.

شبکه های اجتماعی و تأثیر آن در بازاریابی


در دنیای امروز، نمی‌توان نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی و فروش را نادیده گرفت.

تبلیغات در گوگل


گوگل ادوردز یک سرویس آنلاین است که در زمینه‌ی تبلیغاتی اینترنتی فعالیت دارد.

رضایت مشتری و تأثیر آن در مارکتینگ


رضایت مشتریان از خدمات و محصولات یک مجموعه علاوه بر ایجاد مشتریان وفادار میتواند از طریق تبلیغات همان مشتریان سبب افزایش فروش و سودآوری گردد.

رویدادهای استارتاپی


رویدادهای استارتاپی مانند استارتاپ ویکند و شتاب دهنده استارتاپ در سراسر دنیا با جدیت دنبال می‌گردند.

جلب اعتماد مشتری


اعتماد مشتری به یک سازمان، به منزله‌ی سود و سرمایه کسب و کار تلقی می‌گردد. جلب رضایت مشتری از تکنیک های شرکت ها و مؤسسات موفق می‌باشد.

تجارت الکترونیک


ظهور بسیاری از کسب و کارهای نوپا را می‌توان مدیون پیشرفت و گسترش تجارت الکترونیک دانست.

مزایای شرکت دانش بنیان


مزایای شرکت دانش بنیان به کسب و کارهای نوپا جهت رشد و گسترش ایده‌ی خود کمک به‌ سزایی نموده است.