شبکه های اجتماعی و تأثیر آن در بازاریابی


در دنیای امروز، نمی‌توان نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی و فروش را نادیده گرفت.

تبلیغات در گوگل


گوگل ادوردز یک سرویس آنلاین است که در زمینه‌ی تبلیغاتی اینترنتی فعالیت دارد.

رضایت مشتری و تأثیر آن در مارکتینگ


رضایت مشتریان از خدمات و محصولات یک مجموعه علاوه بر ایجاد مشتریان وفادار میتواند از طریق تبلیغات همان مشتریان سبب افزایش فروش و سودآوری گردد.

رویدادهای استارتاپی


رویدادهای استارتاپی مانند استارتاپ ویکند و شتاب دهنده استارتاپ در سراسر دنیا با جدیت دنبال می‌گردند.

جلب اعتماد مشتری


اعتماد مشتری به یک سازمان، به منزله‌ی سود و سرمایه کسب و کار تلقی می‌گردد. جلب رضایت مشتری از تکنیک های شرکت ها و مؤسسات موفق می‌باشد.

تجارت الکترونیک


ظهور بسیاری از کسب و کارهای نوپا را می‌توان مدیون پیشرفت و گسترش تجارت الکترونیک دانست.

مزایای شرکت دانش بنیان


مزایای شرکت دانش بنیان به کسب و کارهای نوپا جهت رشد و گسترش ایده‌ی خود کمک به‌ سزایی نموده است.

ایده خلاقانه و شروع استارتاپ


ایده خلاقانه شروعی برای یک کسب و کار نوپا یا استارتاپ است که عموما در حوزه فناوری اطلاعات یا نرم افزار می باشند.

مدیریت رفتار کارمندان


مدیریت رفتار کارمندان یکی از عواملی است که می‌تواند تأثیری مستقیم بر رضایتمندی مشتریان سازمان شما داشته باشد.

شتاب دهنده استارتاپ


یکی از رویدادهای استارتاپی، استارتاپ تریگر یا انتخاب شتاب دهنده استارتاپ است که در 6 روز برگزار می‌گردد.