اخبار

روش قطع اس ام اس تبلیغاتی از طریق ماژول حذف از لیست

  • ۱۳۹۶/۷/۲۵

 روش قطع اس ام اس تبلیغاتی

قطع اس ام اس تبلیغاتی درخواست بسیاری از مشترکین خطوط همراه اول است.

قطع اس ام اس تبلیغاتی با استفاده از چندین روش امکان‌پذیر خواهد بود.

برای غیر فعال کردن پیامک تبلیغاتی می‌بایست عدد 1 را به شماره‌ی 8999 ارسال نمود.

پس از ارسال این عدد به صورت پیامک متنی، یک پیامک تأیید برای شماره‌ی همراه اول درخواست‌کننده ارسال می‌گردد.

و پس از گذشت 24 ساعت، شماره‌ی موبایل درخواست کننده، در لیست سیاه همراه اول قرار می‌گیرد.

روش ارسال پیامک به لیست سیاه همراه اول

کسب و کارهای مختلفی هستند که خواهان ارتباط مستمر با مخاطبان خود می‌باشند.

بسیاری از این کسب و کارها، روش ارتباطی پیامکی را برگزیده‌اند.

اما همواره با مشکل لیست سیاه همراه اول روبرو هستند.

بدین معنا که تعداد چشمگیری از مشترکین همراه اول، به درخواست خود، قطع اس ام اس تبلیغاتی انجام داده‌اند.

بنابراین، چنین مشاغلی باید از روشی خاص برای ارسال پیامک به مشترکینی که در لیست سیاه همراه اول قرار دارند، داشته باشد.

اپراتورهای پیامکی در جهت رفع این مشکل، راهکار خطوط خدماتی را پیاده‌سازی کردند.

بدین صورت که شرکت‌ها و مؤسسات دولتی یا خصوصی می‌توانند با ارائه‌ی مدارک حقوقی، خط پنل اس ام اس خود را به خط خدماتی تغییر دهند.

خط خدماتی خطی است که مجهز به قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه همراه اول می‌باشد.

در پنل اس ام اس فراپیامک، امکان ثبت درخواست جهت دریافت خط خدماتی یا تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی وجود دارد.

با استفاده از این خط تنها امکان ارسال پیامک اطلاع‌رسانی، ترکنش‌های مالی و غیره وجود دارد.

استفاده‌ی تبلیغاتی از خطوط خدماتی شامل جرائم سنگینی خواهد بود.

ماژول حذف از لیست

در سامانه پیامک، امکانات متعددی جهت ارسال پیامک وجود دارد.

فراپیامک با وجود متخصصین فنی و برنامه‌نویسان مجرب خود، همواره در تلاش است تا امکانات پنل اس ام اس خود را ارتقاء دهد.

بدین ترتیب، مزیت رقابتی ایجاد شده و عاملی برای جذب مشتری خواهد بود.

به تازگی و در راستای استفاده از خطوط خدماتی، امکان جدیدی به سامانه فراپیامک افزوده شده است.

این قابلیت با عنوان "حذف از لیست" نامگذاری گردید.

نام این ماژول (Module) از کارکرد آن الهام گرفته شده است.

کارکرد این ماژول به صورت مختصر به شرح زیر است:

کاربرانی که دارای خطوط خدماتی هستند، قابلیت ارسال پیامک اطلاع‌رسانی، تخفیفات دوره‌ای و ... را به مخاطبانی که در بلک لیست قرار دارند، خواهند داشت.

و البته این امکان را خواهند داشت که شماره‌ موبایل مخاطبان خود را در قسمت دفترچه تلفن سامانه پیامک ذخیره نمایند.

بدین ترتیب، می‌توانند در خصوص دریافت یا عدم دریافت اطلاع‌رسانی‌ها از اعضای دفترچه تلفن خود، نظرخواهی کنند.

ممکن است مخاطبین در پاسخ به این نظرخواهی، خواستار حذف شماره‌ی خود از لیست دفترچه تلفن شوند؛

با ارسال یک کلیدواژه‌ی خاص، به صورت کاملا خودکار این امر محقق می‌گردد.

بنابراین، ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی نیز به صورت هدفمند و با رضایت مخاطبین صورت می‌گیرد.

می‌توان گفت این روش نیز به نوعی، غیر فعال کردن پیامک تبلیغاتی محسوب می‌شود.

با این تفاوت که شخصی که در نظرخواهی شرکت می‌کنند

این امکان هم اکنون در پنل‌های کاربری و پنل نمایندگی پیامک وجود دارد.

نمایندگان پنل پیامک نیز می‌توانند در صورت نیاز این امکان را برای پنل‌های خود فعال کنند.