پرش لینک ها

اخبار و مقالات

پیامک یا نوتیفیکیشن؟ کدام یک برای شما مناسب‌تر است؟

پیامک یا نوتیفیکیشن؟ کدام یک برای شما مناسب‌تر است؟

پیامک‌ها و نوتیفیکیشن‌ها دو ابزار قدرتمند برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند. انتخاب بین آنها به نیازهای خاص کسب‌وکار شما بستگی دارد؛ پیامک برای پیام‌های فوری و حیاتی و نوتیفیکیشن برای تعامل بیشتر و هزینه کمتر مناسب است.

نمونه پیامک های تبلیغاتی سالن های زیبایی

برای جذب مشتریان بیشتر و به دست آوردن سهم قابل توجهی از بازار، یک آرایشگاه باید تبلیغات مؤثری انجام دهد. این تبلیغات می‌توانند به روش‌های متنوعی انجام شوند، از جمله تبلیغات تراکتی، بیلبوردی، در مجلات زیبایی، تبلیغات در سایت‌ها، رپورتاژهای خبری، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات تلویزیونی.

مفهوم ریفرال مارکتینگ و بررسی مزایا و معایب نوع‌های مختلف

بازاریابی ارجاعی، کلید موفقیت فروشگاه‌هاست، زیرا مشتریان وفادار به سفیران برند شما تبدیل می‌شوند و محصولاتتان را به دیگران معرفی می‌کنند. در دنیای رقابتی امروز، شناخت مزایا و معایب این نوع بازاریابی برای هر کسب‌وکاری ضروری است.

چرا پیام‌های من در پنل پیامکی به دست مخاطب نمی‌رسد؟

با برقراری ارتباط فوری، ما عادت کرده‌ایم که بتوانیم سریع با کسانی که نیاز داریم، تماس بگیریم. به همین دلیل، ارسال پیام و کشف عدم ارسال آن می‌تواند بسیار خسته کننده باشد، حتی ناامیدکننده‌تر است اگر نتوانید دلیل تحویل ندادن آن را پیدا کنید.

تأثیر وب سرویس پیامکی در تجربه مشتری و وفاداری برند

وب سرویس پیامکی یک سرویس مبتنی بر اینترنت است که امکان ارسال و دریافت پیامک را از طریق وب فراهم می‌کند. این سرویس از طریق اتصال به یک پروتکل خاص، اجازه ارسال و دریافت پیامک‌ها را به صورت اتوماتیک از طریق وب ایجاد می‌کند.

مزایای استفاده از بازاریابی پیامکی در مقابل شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی موبایلی برای دستیابی به مشتریان، ضروری است. پیام کوتاه و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و داشتن استراتژی بازاریابی دیجیتال در هر کسب و کاری، مهم هستند. هر دو، دارای مزایای بی‌شماری هستند و می‌توان آن‌ها را برای بهینه سازی تقریباً هر کمپین تبلیغاتی یا ارتباط با مشتری، تغییر داد.

اس ام اس مارکتینگ

جدیدترین محصول شرکت دانش بنیان فراداده، پنل بازاریابی پیامکی است که قابلیت افزودن کاربر جدید و دریافت سود را در اختیار بازارایابان قرار می‌دهد.

استارتاپ ویکند

استارتاپ ویکند از رویدادهای استارتاپی مهم در دنیا است که در ایران نیز به صورت گسترده‌ای برگزار می‌گردد.

فین تک چیست؟

فین تک به فناوری‌های مالی اطلاق می شود که ایده‌های نو و خلاقانه را برای انجام امور مالی و بیمه‌‎ای بکار می‌گیرند.

کاربرد پنل پیامکی در صنعت گردشگری

یکی از راه‌های اصلی اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، استفاده از پیامک است. حوزه‌های مختلفی که در گذشته از این فناوری استفاده نمی‌کردند، امروزه به طور مشابه و همانند دیگر حوزه‌ها در تبلیغات عمل می‌کنند و استفاده از پنل پیامکی را در کار خود قرار داده‌اند.

اشتباهات رایج در پیامک تبلیغاتی که باعث نابودی کسب و کار می‌شوند!

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انبوه، بهترین و پرکاربردترین کانال تبلیغاتی در دنیا محسوب می‌شود. آمار و ارقام نشان می‌دهند که تاثیرگذاری پیامک‌های تبلیغاتی حتی از تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) نیز بیشتر است.

سامانه تجاری تبلیغاتی

سامانه تجاری تبلیغاتی و پنل پیام کوتاه با توجه به استفاده همه‌ جانبه از تلفن همراه، در صورتیکه هوشمندانه انجام شود، روشی عالی برای افزایش یا حفظ مشتریان است.

ارسال پیامک از دکل ایرانسل

ارسال پیامک از دکل ایرانسل و ارسال پیامک زنده به عنوان شیوه‌ هایی کاربردی در ارسال پیامک انبوه شناخته می‌ شوند. امروزه بسیاری از افراد به دنبال این روش هست!

ارسال پیامک خدماتی

خطوط خدماتی امکان ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی به افرادی که در بلک لیست مخابرات قرار دارند را طبق قوانین جاری اپراتور ها فراهم کرده است.

چالش های دورکاری در زمان های بحرانی

چالش های دورکاری در زمان های بحرانی شامل چه مواردی می‌شوند؟ به وجود آمدن شرایط بحرانی همچون شیوع ویروس کرونا، فضایی را در سطح جهان تشکیل می‌دهد که الزام بروز تغییرات جدیدی را به وجود می‌آورند. یکی از این موارد، استفاده از سیستم‌های دورکاری و به کار گرفتن شیوه و شگرد‌های آن است.

فرهنگ سازمانی

فرهنگ سازمانی، ارزش‌ها و رفتارهای مورد تأیید در هر سازمان است که کارمندان را ملزم به چارچوب‌های آن مجموعه می‌نماید.

چگونه تجارت تعمیرات خودرو را با بازاریابی پیامکی رشد دهید؟

اگر به دنبال ایده‌های بازاریابی تعمیر خودرو هستید، استفاده از پیامک برای ترویج و رشد کسب و کارتان کار جذابی خواهد بود. اگر تا کنون از قدرت ارسال پیامک‌های بازاریابی استفاده نکرده‌اید، فرصت‌های تجاری بالقوه زیادی را از دست داده‌اید.

7 روش بهبود نتایج بازاریابی پیامکی در سال 2023

نیاز به جلب رضایت کارفرمایان، بازاریاب‌ها را مجبور کرده است که سریع‌تر تصمیم بگیرند و راهی را برای رشد درآمد و جذب مشتری پیدا کنند. ظهور امکانات تحویل سریع، خرید فوری از طریق تلفن همراه و تحویل غذا درب منزل، نیاز ما را به داشتن آن‌چه می‌خواهیم، تشدید کرده است.

ارسال پیام متنی هنگام تأیید سفارش محصولات

ارسال پیامک برای مشتریان یک بخش ضروری از امکانات هر فروشگاه اینترنتی، به منظور نشان دادن شفافیت و افزایش اعتماد مشتریان است. مشتریان می‌خواهند بدانند سفارش‌هایشان در کل فرآیند انجام تجارت الکترونیک در چه مرحله‌ای قرار دارد. سرعت و کارایی پیام‌رسانی، به‌روز نگه‌داشتن مشتریان را آسان‌تر می‌کند، فراموش نکنید که نوشتن پیامک تایید سفارش، نیاز به رویکرد شخصی دارد و ما برای اینکه به شما ایده دهیم، یک لیست مفید از نمونه‌های پیامکی را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

مزایا و معایب تجارت الکترونیک

کسب و کار اینترنتی امروزه دارای طرفداران بسیاری است. اما اطلاع از مزایا و معایب تجارت الکترونیک می تواند در بهبود مستمر این نسبتا جدید از کسب و کار، موثر باشد

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ می‌تواند در کنار بازاریابی پیامکی برای یک سازمان یا یک کسب و کار آنلاین کاربرد داشته باشد.

تبلیغات صوتی

تبلیغات صوتی یکی از بهترین روش های نوین تبلیغات بر بستر اینترنت به‌ شمار می‌رود که توسط فراپیامک قابل ارائه است.

جلب اعتماد مشتری

اعتماد مشتری به یک سازمان، به منزله‌ی سود و سرمایه کسب و کار تلقی می‌گردد. جلب رضایت مشتری از تکنیک های شرکت ها و مؤسسات موفق می‌باشد.

وفاداری مشتری

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری را بررسی کردیم تا در کسب و کار خود به پیشرفت روزافزون، دست یابید.

آموزش کارمندان

آموزش کارمندان یک سازمان، می‌تواند نقش بسزایی در پیشرفت آن سازمان داشته باشد و در جذب مشتریان آن سازمان مؤثر واقع شود.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش را می توان تعهد هر مجموعه و سازمان در قبال مشتریان خود تلقی کرد. با ارائه خدمات پس از فروش میتوان تعداد مشتریان وفادار را افزایش داد.

بهترین سامانه پیامک

دغدغه بسیاری از سازمان ها و شرکت های موفق، انتخاب بهترین سامانه پیامک جهت برطرف کردن نیازهای پیامکی و تبلیغاتی خود می باشد.

معرفی اپلیکیشن

امروزه اپلیکیشن های جدید به کمک افراد آمده اند تا با روش های مدرن و سازگار با مغز انسان مطالب جدید را با سرعت بالاتری به ذهن بسپارند.

ربات تبدیل صدا به متن

ربات تبدیل صدا به متن در تلگرام به شما کمک می کند تا در شرایط خاص که امکان ارسال صدا را ندارید با ضبط کردن صدای خود آن را تبدیل به متن نموده و ارسال نمایید

عیدی فراپیامک

عیدی فراپیامک خط 50001 به کاربران و نمایندگان. تعرفه ارسال پیامک های تبليغات آخرسال وتبریکات نوروز ارزانتر از همیشه با عیدی فراپیامک. حجم ارسال یک سال اخیر شما،مشخص کننده ارقام خط عیدیتان.

توضیح خطوط خدماتی

در نظر داشته باشيد خطوط خدماتي ، خطوطي هستند که فقط به مشترکين خودتان ارسال مي کنيد و از شماره هاي غير و بانک منطقه و کد پستي استفاده نمي نماييد و متن پيامک فقط اطلاع رساني مي باشد