بهینه‌سازی محتوای پیامکی


ارسال پیامک‌های تجاری، به طور طبیعی یک کانال ارتباطی دو طرفه بین شما و مشتریان خواهد بود.

چرا پیام‌های من در پنل پیامکی به دست مخاطب نمی‌رسد؟


با برقراری ارتباط فوری، ما عادت کرده‌ایم که بتوانیم سریع با کسانی که نیاز داریم، تماس بگیریم. به همین دلیل، ارسال پیام و کشف عدم ارسال آن می‌تواند بسیار خسته کننده باشد، حتی ناامیدکننده‌تر است اگر نتوانید دلیل تحویل ندادن آن را پیدا کنید.

تأثیر وب سرویس پیامکی در تجربه مشتری و وفاداری برند


وب سرویس پیامکی یک سرویس مبتنی بر اینترنت است که امکان ارسال و دریافت پیامک را از طریق وب فراهم می‌کند. این سرویس از طریق اتصال به یک پروتکل خاص، اجازه ارسال و دریافت پیامک‌ها را به صورت اتوماتیک از طریق وب ایجاد می‌کند.

مزایای استفاده از بازاریابی پیامکی در مقابل شبکه‌های اجتماعی


بازاریابی موبایلی برای دستیابی به مشتریان، ضروری است. پیام کوتاه و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و داشتن استراتژی بازاریابی دیجیتال در هر کسب و کاری، مهم هستند. هر دو، دارای مزایای بی‌شماری هستند و می‌توان آن‌ها را برای بهینه سازی تقریباً هر کمپین تبلیغاتی یا ارتباط با مشتری، تغییر داد.

نقش کلمه کلیدی در پیامک تبلیغاتی


نقش کلمه کلیدی در پیامک به حدی است که می‌تواند بازخورد اس ام اس تبلیغاتی را تضمین نماید.

نحوه نگارش متن اس ام اس تبلیغاتی


متن پیامک تبلیغاتی خود را به گونه‌ای بنویسید که تأثیرگذار باشید و مشتری جدب کنید!

مشتری مداری و جلب رضایت مشتری


مشتری مداری و جلب رضایت مشتری هدف ارزشمندی برای هر سازمان کار موفق است. از مشتریان خود جهت بازدید از رویدادهای مهم از طریق ارسال پیام کوتاه دعوت کنید.

دلایل عدم توجه به پیام تبلیغاتی


پیامک تبلیغاتی را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات در عصر حاضر تلقی کرد.

ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای


چرا ارسال پیامک انبوه منطقه ای حائز اهمیت است؟ ارسال پیامک به تفکیک منطقه به چه صورت انجام می‌شود؟

پنل پیامک و نحوه قیمت گذاری


فروش پنل پیامک با عنوان نمایندگی پیامک یکی از مشاغل نسبتا پردرآمد محسوب می‌شود. دسته بندی پنل پیامک اولین قدم در ایجاد پنل است.