اخبار

بهترین متن های تبلیغات پیامکی

  • ۱۴۰۲/۷/۲۵

بهترین متن های تبلیغات پیامکی و روش نگارش آن می‌بایست به گونه‌ای انجام گردد که مخاطبین را تحت تاثیر قرار داده و باعث بالا رفتن میزان بازاریابی و فروش شود. موفقیت تبلیغات و بازاریابی پیامکی رابطه مستقیمی با نحوه نگارش متن پیامک و ارسال بهترین متن های تبلیغات پیامکی دارد.

لازم به ذکر است که حتی بهترین متن های تبلیغات پیامکی نیز در صورتی که با استراتژی صحیح ارسال نگردند، بازخورد مناسبی نخواهند داشت. در ارتباط با استراتژی صحیح ارسال پیام تبلیغاتی نیز در راستای این مقاله توضیحاتی را ارائه خواهیم نمود.

با توجه به افزایش تمایل مردم به قرار دادن شماره موبایل خود در بلک لیست و عدم دریافت پیامک تبلیغاتی، لزوم توجه به نحوه نگارش متون تبلیغاتی و شیوه ارسال پیامک، بیش از پیش اهمیت می‌یابد؛ چرا که تعداد مخاطبین کاهش یافته و شما میبایست حداکثر تلاش خود را برای جذب مشتری انجام دهید.

متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

  • سادگی، اختصار و قابل فهم بودن متن پیامک

ارسال بهترین متن های تبلیغاتی روزانه توسط بسیاری از صاحبین مشاغل با هدف بالا بردن میزان سودآوری مجموعه‌شان انجام می‌گیرد. در بسیاری از موارد مخاطبان بدون توجه به متون ارسالی از کنار آن‌ها می‌گذرند. لذا همواره سعی کنید کوتاه بنویسید و جذابیت لازم را برای مخاطب خود ایجاد نمایید.

با ارسال متون پیچیده مخاطبان خود را سردرگم خواهید نمود و این متون، از حوصله و زمان محدودی که مخاطبان برای مطالعه پیام تبلیغاتی درنظر می‌گیرند، خارج خواهد بود.

  • استفاده از کاراکترهای ویژه

در نگارش بهترین متن های تبلیغاتی می‌توانید برخی از لغات را با تغییر فونت و یا سایز نوشته در معرض دید قرار دهید.

در اولین نگاه، شکل و ظاهر کلی پیام در نظر مخاطب نقش بسته و در صورتی که در همان لحظه اول ایده‌ای جهت جلب توجه خواننده پیام داشته باشید، مخاطب تمامی متن پیامک را با دقت مطالعه خواهد نمود.

برای مثال می‌توانید متون مربوط به حراج را به شکل زیر ارسال نمایید:

                                                               حراج واقعی با *60% تخفیف* 

  • اعلام راه‌های ارتباطی

اطلاعات تماس خود را حتما در متن پیامک تبلیغاتی پیام ذکر نمایید؛ منظور از اطلاعات تماس، آدرس شرکت، شماره تلفن ثابت و موبایل و لینک شبکه های اجتماعی مربوطه می‌باشد.

  • انتخاب زمان مناسب برای تبلیغات

آسایش مخاطبان خود را همواره مد نظر داشته باشید. بهترین متن های تبلیغاتی نیز در صورتی که در زمان نامناسب و بدون استراتژی صحیح ارسال شوند، بدون نتیجه خواهند ماند. در ابتدا مخاطبین خود را شناسایی کرده و زمان استراحت و اوج شلوغی کار آنان را در نظر بگیرید. سعی کنید تبلیغات خود را در زمان استراحت میان روز ارسال نمایید.

برای مثال، ارسال پیامک تبلیغاتی در ساعات 11 تا 13 و یا ساعات پایانی روز 17 تا 20 مناسب خواهد بود.

  • بهترین سامانه پیامک

بهترین متن های تبلیغات پیامکی با استفاده از پنل اس ام اس به صورت هدفمندتر ارسال خواهند شد. شرکت دانش بنیان فراداده پنل اس ام اس فراپیامک را به عنوان یک استارتاپ طراحی و ارائه نموده است. پنل کاربری ارائه شده توسط این مجموعه، امکانات متنوعی داشته که هدفمند نمودن تبلیغات را برای شما میسر می‌سازد.

برای مثال امکان ارسال براساس سن و جنسیت خاص، ارسال به کدپستی مورد نظر، ارسال به منطقه خاص و از امکانات پنل پیامک فراپیامک است که به صورت مداوم به‌روزرسانی می‌گردد.