اخبار

سامانه تجاری تبلیغاتی

  • ۱۴۰۲/۸/۱۶

سامانه تجاری تبلیغاتی

سامانه تجاری تبلیغاتی همانطور که از نام آن بر می‌آید، در واقع یک نرم‌افزار اینترنتی جهت انجام تبلیغات تجاری‌ست. سامانه تجاری تبلیغاتی، سامانه پیامک، پنل ارسال اس ‌ام‌ اس، سامانه ارسال انبوه پیام کوتاه و بسیاری نام‌های مشابه دیگر، همگی از جمله سامانه‌های تجاری تبلیغاتی می‌باشند. منظور از این موارد، همان نرم‌افزار تحت وب آنلاین برای ارسال پیامک است که با امکانات و امتیازات مختلف و متفاوت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. همگی می‌دانیم که اگر محتوا و متن یک پیام کوتاه تبلیغاتی، مفید و حرفه‌ای باشد و از بهترین پنل پیامکی که بتواند امکانات مختلفی را در اختیار مشتری قرار دهد، نیز استفاده شود، ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی خواهد توانست به ابزاری ارزشمند و پربازده جهت انجام تبلیغات تجاری تبدیل شده و در نحوه طراحی استراتژی فروش شرکت‌ها تغییرات جدیدی حاصل نماید.
 

سامانه تجاری تبلیغاتی با خشابی پُر!

 

فرض کنیم که امروز، فروشگاه عرضه مواد اولیه شیرینی‌پزی‌تان را افتتاح کرده‌اید. چه ابزارهایی برای شناساندن کسب‌وکار جدید خود به مشتریان می‌شناسید؟ روش‌های متعددی برای انجام این کار وجود دارد. یکی از این روش‌ها، استفاده از پنل اس ‌ام‌ اس یا پنل پیامکی ا‌ست. این روش تا کنون توانسته است به خوبی، وجه تمایز خود با سایر روش‌های بازاریابی و تبلیغات را ایجاد نماید. همگی می‌دانیم که امروزه بسیاری از روش‌های تبلیغات، به کلی منسوخ شده‌اند. تبلیغات تلویزیونی دیگر آنطور که سابق بر این بود نیست. چاپ و توزیع تراکت و نصب پوسترها در فضاهای شهری و غیرشهری، آنطور که باید، توجه‌ها را به خود جلب نمی‌کنند. اگر هم بخواهید با تبلیغات در اینستاگرام، به جذب مشتریان خود بپردازید، لازم است که با صرف زمان و هزینه، به طور مستمر به تولید محتوای باکیفیت پرداخته تا بتوانید اندک‌اندک، فالوئرها و به تبع آن، مشتریان خود را افزایش دهید.

اما راه سریع‌تری برای مخابره کردن نام، برند و خدماتتان به سمت مشتریان بالقوه نیز وجود دارد؛ استفاده از سامانه تجاری تبلیغاتی و پنل اس ام اس در واقع همان راه میانبری است که با تعیین و شناسایی گروه انبوهی از مشتریان هدف، به ارسال پیام‌های تبلیغاتی می‌پردازد. سامانه تجاری تبلیغاتی، از روشی هوشمندانه بهره‌مند است که با دسته‌بندی و مدیریت گروه‌های مختلف مشتریان، هر پیام تبلیغاتی را به گروه مشخص و درستی از مشتریان ارسال می‌نماید. برای نمونه، اگر بدانیم که مشتریان فروشگاه مواد اولیه شیرینی‌پزی شما دقیقاً چه افرادی هستند، آنگاه مدتی پس از استفاده از سامانه تجاری تبلیغاتی شاهد رشد مشتریان و درآمدتان خواهید بود. این ابزار را به نوعی می‌توان یک ماشین تمام اتوماتیک برای حرکت در مسیر رشد تجاری درنظر گرفت.
 

کاربردهای پنل پیام کوتاه

 

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، اولین و اصلی‌ترین کاربرد سامانه تجاری تبلیغاتی می‌باشد. اگر قصد دارید که برای مشتریان خود پیامکی بفرستید که توضیحاتی در مورد خودتان بدهید، تنها راه شما استفاده از پنل پیام کوتاه خواهد بود. این امر شما را قادر می‌سازد تا در کمترین زمان ممکن، پیام تبلیغاتی‌تان را به نظر مشتریان بالقوه به تفکیک شهر، منطقه، سن، جنسیت، کد پستی و ... برساند. بدین ترتیب، با صرف کمترین زمان و هزینه، می‌تواند بهترین کاربرد را برای ارسال پیام تبلیغاتی داشته باشد. اما کاربرد پنل پیام کوتاه به همین خلاصه نمی‌شود؛ چرا که این سامانه تجاری تبلیغاتی تا کنون توانسته است به ابزاری مفید و بی‌نظیر جهت ایجاد ارتباطی دوطرفه با مشتری تبدیل شود. تنها به این دلیل که ذخیره و ثبت اطلاعات مشتریان و ارسال پیام‌های خاص در زمان‌های مشخص، تاثیری بسزا در هدایت و رشد فروش از طریق مشتریان سابق خواهد داشت.

به عنوان نمونه، اگر شما صاحب یک مغازه کفش فروشی هستید، می‌توانید با ایجاد حساب کاربری برای مشتریان خود و تفکیک آنان از نظر سن، سلیقه، جنسیت، درآمد و ...، به ارائه تخفیف‌های مناسب در دوره‌های مشخص پرداخته و از طریق سامانه تجاری تبلیغاتی خود، مشتریان‌تان را از این تخفیفات آگاه سازید.

همچنین، ارسال پیام تبلیغاتی در روز تولد، مناسبت‌ها، سالگرد ازدواج، ارائه خدمات پس از فروش و نیز، انجام نظرسنجی پیامکی، در ایجاد تصویری هرچه درخشان‌تر از برندتان تاثیر بسیاری دارد. از دیگر کاربردهای آن، ارسال پیامک‌های احراز هویت کاربران سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌باشد که امروزه به دغدغه‌ اصلی مدیران آنها تبدیل شده است.
 

پیش از خرید پنل پیام کوتاه به چه نکاتی باید توجه داشت؟

 

اگر بالاخره تصمیم خود را گرفته‌اید که از سامانه تجاری تبلیغاتی برای انجام تبلیغات خود استفاده کنید، لازم است که به چند نکته مهم توجه نمایید. سامانه تجاری تبلیغاتی لازم است که دارای یک سری از ویژگی‌های خاص و اساسی باشد. در نظر گرفتن این نکات در نهایت منجر به این خواهد شد که به انتخاب بهترین سامانه تجاری تبلیغاتی دست یابید. مشاهده نسخه آزمایشی و استفاده از آن، باعث می‌شود که از نحوه عملکرد، امکانات، سرعت و دقت سامانه تجاری تبلیغاتی خود آگاه شوید. همچنین، از فایل آموزشی استفاده از پنل پیام کوتاه بهره‌مند شوید تا گزینه‌ای از امکانات سامانه از نظر خارج نماند. پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز از جمله بخش‌های مهمی است که در انتخاب خود باید مد نظر قرار دهید. خوب می‌دانیم که خارج شدن از سرویس و عدم پاسخگویی سرور ارائه‌کننده، تا چه حد می‌تواند برای مشتریان، اعصاب خردکن باشد!
 

پنل پیام کوتاه چه قابلیت‌هایی به شما و کسب‌وکارتان می‌دهد؟

 

امکان ارسال پیام کوتاه

 

با استفاده از این سیستم، قادر خواهید بود در یک لحظه به شمار انبوهی از مشتریان خود پیامک بفرستید. حتماً اگر در مراحل ابتدایی شروع کسب‌وکار خود هستید، بانک شماره‌های کوچکی در اختیارتان است. با استفاده از پنل پیامک قادر خواهید بود به حجم عظیمی از شماره‌هایی دست یابید که همگی بر حسب شهر، محله، جنسیت، سن و شغل تفکیک شده‌اند. ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال بر اساس کد پستی و نقشه گوگل، ارسال پیامک از طریق فایل اکسل و ... از جمله امکانات ساده‌ای هستند که می‌توانید از طریق ارسال پیامک با مشتریان خود در ارتباط باشد.
 

امکان دریافت پیامک

 

دریافت پیامک بر روی پنل اس ام اس، یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد تعامل با مشتریان و حفظ وفاداری آنان است! از این طریق قادر خواهید بود نظرات مشتریان خود را جویا شوید. مسابقات پیامکی برگزار کنید، به انجام قرعه‌کشی و اهدای جوایز پرداخته یا سیستمی جهت پاسخ‌دهی به مشتریان ایجاد نمایید. به عنوان مثال می‌توانید با برگزاری یک مسابقه پیامکی و اهدای جایزه ۷۰٪ تخفیف به برندگان اول تا پنجم، یک تبلیغات عالی برای برند خود انجام دهید.

در نهایت، لازم به ذکر است که در کنار استفاده از پنل ارسال پیامک به عنوان یکی از ابزارهای مفید تبلیغات، لازم است که همواره این نکته را در نظر گرفت که استفاده از محتوای جذاب، سرگرم‌کننده و حرفه‌ای، مکمل انجام تبلیغات موثر به این شیوه می‌باشد. بنابراین، همواره به نحوه نگارش متن پیامک تبلیغاتی خود توجه داشته باشید.