اخبار

ربات تبدیل صدا به متن

  • ۱۳۹۶/۴/۲۸

امروزه یکی از اپلیکیشن های قدرتمند پیام رسان تلگرام است که تعداد کاربران بسیاری دارد. این اپلیکیشن در نسخه های مختلف برای گوشی موبایل، لپ تاپ ، دسکتاپ و ... به بازار عرضه گردیده است. پیام رسان ها ویزگی های مختلفی دارند و انواع پیام هایی که منتقل می نمایند می تواند به صورت متن یا صوت یا تصویر ویدیویی باشد.
از قابلیت های دیگر تلگرام علاوه بر ساختن گروه در سطوح مختلف فرا گروه و گروه عادی و .... ایجاد کانال های مختلف با موضاعات تبلیغاتی و فرهنگی و اطلاع رسانی و ... می باشسد که به کمک بسیاری از حوزه های کسب و کار نیز شتافته است.
ایجاد ربات هایی که فعالیت های مختلفی در تلگرام انجام می دهند نیز یکی دیگر از جدابیت ها و قابلتیهای این اپلیکیشن محبوب است. در اینجا رباتی که بسایر جداب و پرکاربرد است معرفی می گردد.
گاهی نوشتن متن های بلند و طولانی در زمان گفتگو و چت سخت و حوصله سر بر است . به همین دلیل امکان پیام صوتی و ویدیویی را در نسخه های جدید تلگرام مشاهده می نمایید. با استفاده از ربات با نام @voicybot می توانید راه حلی جالب را در نظر بگیرید.
در زمانی که پشت فرمان هستید و قادر نیستید متن خود را تایپ نمایید و باید صدای خود را در پیغام ارسال نمایید، از طرفی دیگر دوستی که در حال گفتگو با شماست نیز در جلسه ای است که نمی تواند به پیغام صوتی شما در تلگرام گوش دهد، هنگامی که مجبور به نوشتن متنی هستید که بسیار طولانی است و نوشتن ان از حوصله شما خارج است و یا موقعیت هایی مشابه که مجبور هستید متن بنویسید می توانید از ربات @voicybot استفاده نمایید . برای این کار ابتدا این ربات را اضافه نمایید و به صفحه آن بروید. با زدن دکمه start لیستی از زبان های مختلف از جمله فارسی، انگلیسی، فرانسوی و .... دریافت می نمایید. زبان مورد نظر خود را انتخاب نموده و حالا پیغامی که برای دوستتان قصد دارید به صورت صدا بفرستید را در با فشردن دکمه میکروفون در صفحه این ربات ارسال نمایید . حداکثر بعد از 10 ثانیه (زمان به نسبت طول پیغام شما متفاوت است) ربات مورد نظر متن را از روی صدای شما تایپ نموده و برایتان در همین صفحه ارسال می نماید. حال فقط کافیست متن را برای دوستی که در حال چت و گفتگو با او بودید فوروارد نمایید!!! این ربات کار شما را بسیار ساده نموده و همچنین استفاده از ان بسیار جالب و هیجان انگیز در همه زبان هایی که میشناسید است.