اخبار

اس ام اس مارکتینگ

جدیدترین محصول شرکت دانش بنیان فراداده، پنل بازاریابی پیامکی است که قابلیت افزودن کاربر جدید و دریافت سود را در اختیار بازارایابان قرار می‌دهد.

  • ۱۳۹۶/۷/۲۶

اس ام اس مارکتینگ

اس ام اس مارکتینگ روشی متعارف برای جذب مشتری و معرفی محصولات/ خدمات یک کسب و کار می‌باشد.

اس ام اس مارکتینگ می‌تواند در هر نوع کسب و کاری مورد استفاده قرار گیرد و صاحبان کسب و کارهای نوپا را نیز به هدفشان نزدیک کند.

فروش پنل اس ام اس

در مقوله‌ی سامانه پیامک و در کل، خدمات پیامکی، جهت فروش پنل اس ام اس، دو روش اصلی وجود دارد:

نوع اول، پنل نمایندگی پیامک است که افراد به عنوان نماینده‌ی شرکت پیامکی فعالیت خود را آغاز کرده و با استفاده از نام تجاری خود، اقدام به فروش پنل اس ام اس می‌نمایند.

نوع دوم، پنل بازاریابی پیامکی است که در این مقاله قصد داریم به آن بیشتر بپردازیم.

بدین ترتیب، افرادی که سعی در ورود به بیزینس های پیامکی داشته باشند، با مطالعه‌ی این مطلب، به راحتی و با آگاهی بیشتری می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

پنل بازاریابی پیامکی

شرکت‌های سورس پیامکی مانند فراپیامک، معمولا با تقاضاهای بسیاری پیرامون بازاریابی پیامک تبلیغاتی و معرفی کاربر جدید توسط کاربران قدیم مواجه هستند.

فراپیامک در پاسخ به درخواست‌های مکرر کاربران خود مبنی بر ایجاد سیستم بازاریابی بدون خرید پنل نمایندگی، بر آن شد تا در این خصوص تصمیم‌گیری نماید.

متخصصین فنی شرکت دانش بنیان فراداده، به کمک کارشناسان واحد تحقیق و توسعه در این شرکت، بر مبنای تحقیقات صورت گرفته و نیاز مشتریان، پنل بازاریابی پیامکی را راه‌اندازی کرد.

این پنل در حقیقت، محیطی است برای مدیریت افرادی که در مقوله‌ی اس ام اس مارکتینگ با فراپیامک همکاری می‌نمایند.

افرادی که در پنل بازاریابی پیامکی ثبت نام می‌کنند، کاربران پنل اس ام اس فراپیامک هستند که تمایل دارند با معرفی فرد جدید، سود دریافت کنند.

هدف از راه‌اندازی این پنل، ایجاد سیستمی منسجم و یکپارچه در جهت مدیریت کاربران این مقوله است.

ویژگی‌های پنل بازاریابی پیامکی

  • قابلیت ایجاد کد یکتا برای معرف
  • قابلیت ارسال کد معرف از طریق خطوط پیامکی برای کاربر جدید
  • امکان دریافت گزارش درآمد بازاریابی
  • امکان واریز سود بازاریابی به حساب بانکی
  • امکان مشاهده‌ی تعداد اعضای زیرمجموعه

تفاوت پنل نمایندگی و پنل بازاریابی پیامکی

در پنل نمایندگی اس ام اس، شخص نماینده این امکان را دارد که با نام تجاری خود فعالیت نماید.

نمایندگان سامانه پیامک، به صورت مستقیم، مبلغی بابت سود به فراپیامک نمی‌پردازند.

سود نماینده، از مابه‌التفاوت قیمت خرید پیامک از فراپیامک و قیمت فروش پنل به کاربران، دریافت می‌گردد.

در حالیکه در پنل بازاریابی، شخص بازاریاب یا معرف، صرفا کاربر عادی فراپیامک است و پنل نمایندگی ندارد.

کاربران عادی این قابلیت را دارند که پنل های فراپیامک را به دوستان، همکاران، آشنایان خود معرفی کنند.

شخص معرفی کننده، می‌تواند کد معرفی که برای او از طریق پنل بازاریابی پیامکی ایجاد شده است، در اختیار افراد قرار دهد.

افراد در هنگام ثبت نام، کد معرف را وارد خواهند کرد.

بدین ترتیب، در ازای معرفی و ثبت نام هر کاربر جدید، درصدی سود به شخص معرف تعلق می‌گیرد.

شخص معرف، می‌تواند در پنل بازاریابی خود، تعداد افرادی که با کد ایشان ثبت نام کرده‌اند را مشاهده نماید.

درصد سودی که به شخص بازاریاب تعلق می‌گیرد برحسب نوع پنل متفاوت خواهد بود.

پنل‌ اس ام اس ارزان قیمت فراپیامک (مانند صبا)، بالاترین سود و پنل‌های پیشرفته‌تر مانند پنل نمایندگی، دارای کمترین میزان سود می‌باشند.