اخبار

سامانه تخصصی پیامک انبوه

  • ۱۳۹۸/۱۱/۱۶

سامانه تخصصی پیامک انبوه نرم افزار یا سامانه کاربردی تحت وب می‌باشد که بر بستر اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرد و حاوی یک سری امکانات قدرتمند و کامل ترین بانک شماره ها جهت ارسال پیامک است. ارسال پیامک علاوه بر اینکه یکی از ارزانترین، سریع ترین و موثرترین روش تبلیغات است، می‌تواند آسان ترین راه برای اطلاع رسانی به مشتریان باشد که به دو صورت ارسال تکی و گروهی در فضایی به نام پنل اس ام اس انجام می‌گیرد.

خرید پنل اس ام اس

در زمینه خرید پنل اس ام اس باید بدانید که بنا به انتخاب هر سامانه یا پنل اس ام اس، یک هزینه اولیه از شما دریافت می‌شود و پس از آن این هزینه به صورت سالیانه برای مشتری لحاظ می‌گردد. برای مثال، هزینه سالیانه در پنل فراپیامک که بهترین سامانه پیامکی در ایران است، حداقل چهل و نه هزار تومان تا حداکثر صد و نود و نه هزار تومان می‌باشد.

کاربرد سامانه تخصصی پیامک انبوه

سامانه تخصصی پیامک انبوه به دو روش ارسال تبلیغاتی و خدماتی کاربرد دارد و در پنل اس ام اس سرشماره‌‌ها به این دو شاخه دسته‌ بندی می‌شوند. با خرید پنل اس ام اس در یک سامانه پیامکی قادر خواهید بود به ارسال و دریافت و در کل مدیریت پیامک تبلیغاتی و خدماتی خود به صورت انبوه بپردازید.

ارسال تبلیغاتی پیامک

ارسال تبلیغاتی از طریق انواع سامانه پیامک معتبر مانند فراپیامک، گونه ای از ارسال پیامک است که نه تنها کاربر می‌تواند از طریق آن به بانک شماره های خود ارسال داشته باشد، بلکه قادر است این نوع ارسال را براساس مناطق، به تفکیک استان ها، کدپستی، مشاغل، سن و جنسیت، به بانک شماره های موجود در پنل پیامک انجام دهد؛ نکته ای که در این زمینه قابل توجه می‌باشد، این است که این نوع ارسال به شماره هایی که در بلک لیست مخابرات قرار دارند، انجام نمی‌گیرد و هزینه آن به موجودی پنل پیامک کاربر عودت داده می‌شود. از مهمترین قابلیت هایی که پنل پیامکی فراپیامک را منحصر به فرد می‌سازد و آن را در لیست بهترین سامانه پیامکی قرار می‌دهد، به‌روزرسانی نرم افزار ارسال پیامک انبوه فراپیامک است که موجب می‌شود مشتریان پس از خرید پنل اس ام اس از امکانات آن به صورت آپدیت‌ های جدید بهره‌مند شوند.

ارسال پیامک انبوه منطقه ای و کد پستی

برای آنکه در سرمایه خود صرفه جویی کرده و با افزایش راندمان تبلیغات خود به نتیجه بهتری دست پیدا کنید، بهتر است از ارسال پیامک انبوه منطقه ای بهره بگیرید. هنگامی که اس ام اس خود را به منطقه ای خاص یا کد پستی خاص محدود کنید، اهمیت این قابلیت از پنل اس ام اس را بهتر درک خواهید کرد؛ با این روش، علاوه بر اینکه مشتریان منطقه ای خود را جذب می‌کنید، می‌توانید بودجه خود را مدیریت کرده و به نتیجه دلخواه خود برسید.

ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل، نوع دیگری از ارسال با استفاده از این ماژول است که به شما امکان می‌دهد منطقه مورد نظر خود را روی نقشه انتخاب کنید و به بانک شماره های آن منطقه ارسال داشته باشید.

ارسال پیامک با تفکیک مشاغل

ارسال پیامک با تفکیک مشاغل، نوعی از ارسال پیام کوتاه است که به بانک مشاغل و اصناف صورت می‌گیرد و کاربر از طریق این قابلیت قادر است برای مشاغل مرتبط با کسب و کار خود و براساس شهر یا استان مد نظر خود ارسال داشته باشد. فراپیامک که به جرات می‌توان آن را در لیست بهترین سامانه پیامکی قرار داد، دارای این قابلیت می‌باشد.

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

یکی از پرکاربردترین امکانات پنل اس ام اس فراپیامک که سال‌هاست به عنوان بهترین سامانه پیامکی در ایران فعالیت دارد، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد؛ این امکان برای مشاغلی که به ارائه‌ی محصول یا کالایی خاص می‌پردازند، از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا رده سنی و نوع جنسیت برایشان مهم تلقی می‌شود و آنها نتیجه هدفمندتری را دریافت می‌کنند. منبع تامین کننده این بانک اطلاعاتی، شرکت پردیس همراه اول بوده و فقط به شماره های همراه اول ارسال انجام می‌گیرد و ضمن اینکه امکان دریافت گزارش از این بانک وجود ندارد.

ارسال پیامک خدماتی

ارسال پیامک خدماتی گونه دیگری از ارسال پیامک از طریق نرم افزار ارسال پیامک انبوه است که جهت اطلاع‌رسانی مشاغل بکار می‌رود و برخلاف ارسال تبلیغاتی در ارسال به مشتریان با مشکل بلک لیست مخابرات رو به رو نمی‌شود، از این لیست عبور کرده و به تمامی شماره ها ارسال خواهد شد.

شرایط خدماتی کردن خطوط

تمامی خطوط در ابتدا ماهیت تبلیغاتی دارند و برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی یک سری شرایطی پا برجاست که اپراتورها آن را مشخص می‌کنند. این شرایط شامل ارسال مدارک به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی شدن خط مشتری و دریافت نتیجه از سمت آنهاست. با استفاده از خطوط خدماتی، کسب و کارهایی که می‌بایست اطلاعات و خدماتی را از طریق پیامک به دست مخاطبین خود ارسال کنند، این کار را انجام می‌دهند و مشکلی بابت بلک لیست مخابراتی ندارند.

وب سرویس پیامک

وب سرویس پیامک یک پلتفرم یا امکانی است که شما را قادر می‌سازد تا پنل یا سامانه پیامک را به سایت، اپلیکیشن و هر نرم افزار دیگری مانند حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) متصل کرده و بین آنها ارتباط برقرار کنید.

دو نوع مهم از وب سرویس پیامک

در این بخش می‌خواهیم به دو نوع مهم از وب سرویس پیامک که توسط پنل اس ام اس فراپیامک ارائه می‌گردد، اشاره داشته باشیم؛ این دو نوع وب سرویس پیامکی در سامانه تخصصی پیامک انبوه برای ارسال پیامک تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و SOAP و REST نام دارند.

وب سرویس خدماتی

سامانه تخصصی پیامک انبوه امکانی به نام وب سرویس دارد؛ وب سرویس امکانی است که به کاربرد این قابلیت را می‌دهد تا در فضای وب سرویسی توسط خط خدماتی خود، ارسال های خدماتی را به دست مخاطبین خود برساند و در حین ارسال با مشکل بلک لیست مخابرات رو به رو نشود. به سبب اینکه وجود خط خدماتی برای اطلاع رسانی ضروری است، فراپیامک، به عنوان بهترین سامانه پیامکی ایران، این امکان را در فضای پنل ارائه می‌دهد تا کاربران با انجام ارسال پیامک خدماتی خود به نتیجه مطلوب تری دست پیدا کنند و در عین حال، ارتباط پیامکی خود با مشتریان را حفظ کنند.