پرش لینک ها

نقش کلمه کلیدی در پیامک تبلیغاتی

نقش کلمه کلیدی در پیامک به حدی است که می‌تواند بازخورد اس ام اس تبلیغاتی را تضمین نماید.

کلمه کلیدی در پیامک و نحوه‌ی استفاده از آن یکی از دغدغه‌های افرادی است که قصد بازاریابی پیامکی را دارند.

کسب و کارهایی که از اس ام اس تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات استفاده می‌کنند، باید نسبت به متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار آگاهی داشته باشند.

اصولا در هر نوعی از تبلیغات (تبلیغات محیطی، تبلیغات پیامکی و …) استفاده از کلمه کلیدی دارای اهمیت است.

کلمه کلیدی در تبلیغات در حقیقت، نکته‌ی اصلی و مهمی است که سعی در انتقال آن به مخاطبان داشته‌اند.

کلمه کلیدی در پیامک نیز به همین ترتیب است؛

اصلی‌ترین نکات یا هدف یک اس ام اس تبلیغاتی با استفاده درست از کلمه کلیدی در پیامک منتقل خواهد شد.

استفاده ار کلمات کلیدی در پیامک به ایجاد یک متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار کمک خواهد کرد.

منظور از تأثیرگذاری همان بازخورد در مخاطبین است.

اگر در متن یک پیامک تبلیغاتی از کلمات و عبارت درستی استفاده شده باشد، می‌تواند در مخاطب ایجاد نیاز کرده و یا او را به سمت استفاده از آن محصول یا خدمت سوق دهد.

تعریف کلمه‌ کلیدی در پیامک

منظور از کلمه کلیدی در پیامک، اصطلاحی منحصربه‌فرد است که در یک کسب و کار استفاده می‌شود.

این اصطلاح می‌تواند توصیف کننده‌ی خدمات و محصولات آن کسب و کار و یا یک شعار تبلیغاتی باشد.

استفاده درست از کلمه کلیدی در متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار، می‌تواند منجر به افزایش فروش، جلب اعتماد مشتری و در نهایت افزایش درآمد گردد.

معمولا در شعارهای تبلیغاتی از ویژگی‌ها یا صفات خاص جهت متمایز نشان دادن آن برند یا سازمان استفاده می‌شود.

کلمات کلیدی در بازاریابی پیامکی یا هر نوع تبلیغات دیگری نیز به همین صورت عمل می‌کنند.

نکات مهم در انتخاب کلمه کلیدی مناسب

توصیه می‌شود کلمات کلیدی پر کاربرد در کسب و کار خود را شناسایی کنید.

برای پیدا کردن این کلمات سعی کنید مشابه مشتریان فکر کنید.

برای مثال حیطه‌ی سامانه پیامک را درنظر بگیرید؛

مشتریانی بالقوه‌ای که به دنبال بهترین سرویس دهنده پیامکی هستند، معمولا به دنبال کلماتی همچون:

ارسال پیامک

پنل اس ام اس

پیامک تبلیغاتی

پنل پیام کوتاه

اس ام اس تبلیغاتی

و … .

از کلمات کلیدی حرفه‌ی خود یک لیست تهیه نمایید؛

بررسی کنید که کلماتی که یافته‌اید، تا چه حد با نیاز مشتریان بالقوه مطابقت دارد.

در ادامه‌ی مثال قبل، می‌توان مشتریانی را درنظر گرفت که قطع اس ام اس تبلیغاتی یا خروج از لیست سیاه همراه اول برایشان اهمیت دارد.

بدین ترتیب، هر بار که اس ام اس تبلیغاتی ارسال می‌کنید، می‌توانید محتوای متن تبلیغاتی تأثیرگذار خود را با یکی یا چند کلمه کلیدی یکپارچه‌سازی کنید.

هر چه قدر از کلمات کلیدی خاص‌تری استفاده کنید، جامعه هدف خود را کوچک‌تر می‌کنید.

پس در انتخاب کلمات مراقب باشید.

و از کلماتی استفاده کنید که جامعه هدف بزرگتری را شامل می‌شود.

 

در چند اس ام اس تبلیغاتی، کلمات کلیدی کسب و کار خود را ارسال کنید و بازخورد آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

کلماتی که بازخورد بیشتری دارند را بخاطر بسپارید و در پیامک ‌های تبلیغاتی بعدی نیز از آنها بیشتر استفاده کنید.

بازخورد بیشتر از پیامک‌های تبلیغاتی، منجر به فروش بیشتر، تعداد مشتریان بیشتر و در نهایت پیشرفت روز افزون یک کسب و کار می‌گردد.

پیام بگذارید