پیام تبلیغاتی یکی از راهکارهای سریع و آسان در مبحث تبلیغات میباشد.
افزایش استفاده از تکنولوژی و تلفن های هوشمند، دلیلی بر ارسال پیامک تبلیغاتی توسط صاحبان کسب و کارهای مختلف گردیده است؛
تا بتوانند با کمترین وقت و هزینه از طریق پنل ارسال پیام کوتاه خدمات و محصولات خود را به عموم معرفی نمایند.
در سال های اخیر، عدم استفاده صحیح از قابلیت های پنل اس ام اس، دلیلی بر افزایش نارضایتی دریافت کنندگان پیام تبلیغاتی شده است.
به همین دلیل تعداد زیادی از مخاطبین سعی دارند تا در راستای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی اقدام نمایند.
در این مطلب سعی داریم تا در خصوص عدم دریافت پیامک تبلیغاتی از سوی مخاطبین، توضیحاتی ارائه شود.
همچنین، دلایل عدم رضایت از دریافت پیام تبلیغاتی را نیز مورد بررسی قرار میدهیم.
ارسال پیام تبلیغاتی در زمان مناسب
مدیران و صاحبین کسب و کارهای مختلف در بسیاری از موارد به ساعت ارسال پیام تبلیغاتی توجه لازم را ندارند.
همین عدم توجه به ساعت ارسال پیام تبلیغاتی، میتواند یکی از دلایل نارضایتی مخاطبین بازاریابی پیامکی باشد.
اگر در زمان های استراحت افراد و یا خارج از ساعات اداری، پیام تبلیغاتی ارسال گردد، مطمئنا نارضایتی افراد را به دنبال خواهد داشت.
در فراپیامک، پیامکهای انبوه به صورت دقیق مانیتور میشود و اگر ساعت ارسال هریک برای ساعات غیرمتعارف تنظیم شده باشد، از ارسال آن جلوگیری به عمل میآید.
ارسال های انبوه و پیام تبلیغاتی که از طریق پنل ارسال پیام کوتاه انجام میشوند، میبایست مابین ساعات 9 صبح الی 10 شب تنظیم شوند؛ در غیر این صورت تأئیدیه ارسال را دریافت نخواهند کرد.
جلوگیری از بروز خطا در ارسال پیامک
زمان هایی که سرورهای مخابراتی و دکل های ارسال پیامک دچار اختلال باشند، امکان دارد پیام تبلیغاتی برای هر مخاطب چندین بار ارسال گردد و نارضایتی مخاطبین را به همراه داشته باشد.
برای جلوگیری بروز چنین مشکلاتی، توصیه میشود همواره قبل از هرگونه ارسال پیامک، به پیامهای هشداری ک در داخل سامانهی فراپیامک قرار داده شده است، توجه نمایید.
و در مرحلهی دوم، جهت اطمینان از نمایش درست متن پیامک خود، یک نمونه از آن را به صورت آزمایشی برای یک خط همراه اول و ایرانسل ارسال کرده تا از صحت نمایش صحیح اطلاعات در پیامک اطمینان حاصل کنید.
محتوای بی ارزش برای پیام تبلیغاتی
تعداد زیادی از شرکت های ارائه دهنده سامانهی اس ام اس، کنترلی بر روی پیام های ارسالی و خارج شده از سیستم خود ندارند.
پیامک هایی که از سوی کلاهبرداران و یا متخلفین، جهت سوء استفاده و با مضمون قرعه کشی و اهدای جایزه، وعده های دروغین برای کشاندن عوام به محلی خاص و ... ارسال میگردد؛
چنین پیامکهایی قطعا میتواند باعث آزار مخاطبین و سردرگمی ایشان باشد.
فراپیامک با سیستم فیلترینگ و انجام بررسی دقیق بر روی پیامکهای ارسالی کاربران، موفق شده است تا به نحوی مطلوب، این موضوع را مدیریت نماید.
شایان ذکر است که جهت جلوگیری از هرگونه تخلف پیامکی و ایجاد نارضایتی در افراد، فراپیامک قوانین اپراتورهای پیامکی را به شدت دنبال کرده و اعمال مینماید.
برای مثال، ارسال پیام تبلیغاتی با مضامین پزشکی، اهدای جوایز و برنده شدن، قرعه کشی، فروش املاک و ... از پنل ارسال پیام کوتاه، ملزم به ارائهی مجوزهای مربوطه هستند.
در مطالبی که قبلا منتشر شد، اصول نگارش متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت؛
توجه به این اصول میتواند بازخورد تبلیغات پیامکی را به میزان قابل توجهی تضمین نماید.
انتخاب هدفمند مخاطبین پیامکی
پیام تبلیغاتی برای مخاطبین و افراد متفاوتی ارسال میگردد.
اما سوال اینجاست که آیا تمامی افرادی که پیام تبلیغاتی ما را دریافت میکنند، نیازی به آن دارند؟
بسیاری از بانک های شماره موبایل هایی که از صحت آن مطلع نیستیم، سبب میشود تا اس ام اس تبلیغاتی به دست کسانی برسد که نیازی به آن نوع خدمات ندارند.
فراپیامک با ارائه بانک های شماره موبایل معتبر، این مشکل را مرتفع نموده و این امکان را در اختیار کاربرانش میگذارد تا بتوانید پیام تبلیغاتی خود را به جامعه هدف مناسب ارسال نمایند.
با انتخاب جامعهی هدف مناسب، خودتان را به افرادی که به اطلاع رسانی شما نیاز دارند، کمک شایانی خواهید نمود.