سوالات پیامکی

مبلغی که کاربر می خواهد شارژ کند باید در حساب پنل  شما موجود باشد ، برفرض اگر کاربر شما می خواهد مبلغ 1000 ریال شارژ کند شما باید حداقل 1000 ریال در حساب پنلتان داشته باشید.

در صورتی که کاربر شما تراکنش مالی ( هرگونه شارژ ) یا ارسال و دریافت پیامک داشته باشد امکان حذف آن به دلیل مسائل امنیتی وجود ندارد.

شما می توایند در خواست حذف کاربر خود را از طریق تیکت به واحد پشتیبانی ارسال نمایید.

نمایندگان پس از تهیه E-Namad که همان نماد اعتماد الکترونیک است ، می بایست یک وب سایت طراحی نمایند و نماد را در آن قرار دهند،  امکان قرار دادن E-Namad  در صفحه لاگین مقدور نمی باشد.

احتراما در لحظه شارژ حساب توسط کاربر شما، با توجه به مابه التفاوت تعرفه شما و تعرفه کاربرتان، سودی به حساب بانکی شما واریز شده است که در لحظه خرید خط، این سود از سود تعیین شده شما در بخش تعرفه شماره ها، کسر می گردد.

به عنوان مثال اگر تعرفه ارسال کاربر شما 10 تومان باشد با فرض اینکه تعرفه شما 9 تومان باشد، این کاربر با پرداخت 400 هزار تومان 40 هزار پیامک از شما خرید داشته است. در صورتیکه 40 هزار پیامک با تعرفه شما، 360 هزار تومان می باشد. یعنی شما با پرداخت 360 هزار تومان، 400 هزار تومان در لحظه شارژ این کاربر دریافت کرده اید. که این سود40 هزار تومانی از سودی که مربوط به فروش خط تعیین کرده اید، کسر می گردد. چرا که این سود در حساب بانکی شما موجود است و الباقی سود به صورت شارژ به پنل شما اضافه می شود تا در مجموع به اندازه مبلغی که دربخش تعرفه شماره ها به عنوان سود برای خود درنظر گرفته اید، برای شما لحاظ شود.

برای استفاده از این امکانات کاربر می بایست یک خط مجازی خریداری نماید. قیمت این خطوط ثابت است. لذا 10% از قیمت خط خریداری شده توسط کاربر به تراکنش نماینده واریز می گردد. در صورتی که کاربر نماینده مشابه این خط را خریداری کند 5% از این مبلغ به تراکنش نماینده مشابه و 5% به تراکنش نماینده اصلی واریز می شود. تعرفه ارسال ها ثابت می باشد و سود آن زمانی می باشد که کاربر پنل خود را شارژ می نماید.

این سامانه یک سامانه ارسال فکس انبوه نیست. همانطور که یک سیستم حرفه ای مانند Gmail به شما اجازه ارسال انبوه ایمیل نمی دهد.

سیستم ما یک دفتر کار مجازی می باشد که به شما اجازه ارسال فکس در حد معمول را ارائه می دهد. ارسال فکس بیش از اندازه باعث مشغول شدن خطوط مجازی و عدم ارائه سرویس مناسب به کلیه کاربران خواهد شد.

برای تغییر تعرفه کاربر در پنل مدیریت  به بخش کاربران مراجعه نمایید و کاربر مورد نظر را پیدا کرده و روی آیکون تراکنش های مالی ( شارژ کاربر ) کلیک نمایید و کاربر را 0 یا 1 ریال با تعرفه جدید(در بخش مربوط به تعرفه می توانید تعرفه جدید را انتخاب نمایید) شارژ نمایید.

دلیل اصلی این اتفاق عدم ارائه دسترسی های مورد نیاز به کاربر می باشد ، مثلا دسترسی صفحه نخست به کاربر داده نشده است ، همچنین عدم ارائه خط عمومی یا اختصاصی به کاربر هم می توانید نتیجه مشابه داشته باشد.

ممکن است شرکتی که شما در آن خدمات پیامک ارائه می کنید چندین کارمند داشته باشد که هر یک وظیفه ای را برعهده داشته باشد ، مثلا واحد مالی ، واحد فنی ، واحد فروش و...

شما می توانید برای هر یک از این بخش ها یک همکار ایجاد کرده و دسترسی بخشی از سامانه را به این همکار بدهید.

دقت بفرمایید هر کاری که همکاران شما در سامانه انجام میدهند از نظر ما توسط شما انجام شده است بنابراین در ایجاد همکار و سطوح دسترسی ایشان دقت لازم را بفرمایید.

فرض کنید شما چند همکار ایجاد کرده اید و هریک وظیفه ای را برعهده دارند ، توسط برچسب ها شما می توانید تیکت هارا تفکیک نمایید ، مثلا تیکت های قرمز را بخش فنی پاسخ دهند ،تیکت های سبز را واحد فروش و...

خیر تا زمان "0" شدن اعتبار کاربر از شما هیچ شارژی کسر نمیشود ، ولی از زمان" 0" شدن پنل کاربر هر میزان شارژی که اضافه کنید از میزان شارژ شما کسر خواهد شد.(در نظر داشته باشید که نماینده نمی تواند کاربر را منفی نماید)

خیر به علت وجود نام فراپیامک در سوالات متداول، این مورد را تنها کاربران مستقیم فراپیامک می توانند مشاهده کنند. شما می توانید سوالات متداول را ویرایش و در لوگو های خود قرار دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فراپیامک می باشد، و در صورت کپی برداری از لوگو، اطلاعات سایت ، بنرها و ... با متخلفین برخورد خواهد شد.

  1. در یک روز تنها تعداد 30 فکس می توانید ارسال نمائید .
  2. حداکثر تماس وروردی در روز 30 عدد می باشد در صورتی افزایش این تعداد هزینه آن کسر می شود.
  3. تبلیغات در ماهواره اکیدا ممنوع می باشد
  4. هرگونه تبلیغات از این خط در رسانه های کشور نیاز به مجوز و دریافت تائیدیه از فراپیامک دارد.
  5. مدت زمان دایورت 5 دقیقه می باشد و پس از 5 دقیقه مکالمه به صورت خودکار قطع می گردد.

هرچه تعداد بخش های یک پیامک بیشتر شود در کلیه اپراتورها  احتمال رسیدن آن به گوشی کم خواهد شد و ممکن است دلیوری "رسیده به گوشی" را نیز دریافت نمایید ولی به گوشی مخاطبین نرسد، بدیهی است با این شرایط مسئولیت ارسال بر عهده ارسال کننده خواهد بود ، در نظر داشته باشید پیامک های 1 بخشی و 2 بخشی بیشترین آمار گزارش تحویل را دارند.

پیامک های دریافتی از خطوط خدماتی ارسال می شود. خطوط خدماتی قابلیت گذشتن از بلک لیست مخابرات را دارند و می توانند با پیش شماره 1000 یا 3000 یا 2000باشند

بله - می توانید از قسمت ویرایش لوگو نام مورد نظر را درج نمائید تا در هنگام ارسال پیامک برای تماس گیرندگان نام شرکت ارسال شود.

ممکن است بخشی از متن پیامک در فیلتر مخابرات باشد و به همین دلیل پیامک به مخاطبین نمی رسد ولی هزینه کسر می گردد و وضعیت تحویل رسیده به گوشی اعلام می شود . به همین دلیل قبل از ارسال انبوه حتما یک پیامک تست به شماره ایرانسل و همراه اول ارسال بفرمائید  و پس از دریافت پیامک اقدام به ارسال نمائید در غیر اینصورت مسئولیت نرسیدن پیامک به عهده ارسال کننده می باشد.

شما دسترسی وب سرویس را به این کاربر ارائه نکرده اید. کافیست کاربر را ویرایش کرده سپس گزینه وب سرویس و URL را علامتدار کنید.

باید تمامی اطلاعات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، نام شرکت، دامنه ... را اعلام بفرمائید و در صورت نیاز به اعلام زبان برنامه نویسی سی شارپ ASP.NET (C#) را اعلام بفرمائید.

ماژول های آزمایشگاه مانند WHMCS از پنل آسمان به بعد در اختیار کاربران قرار می گیرد .

چنانچه کاربران به این برنامه ها به صورت جداگانه دسترسی دارند با توجه به اینکه دسترسی به وب سرویس را دارند می توانند این برنامه ها را نصب نمایند و در غیر این صورت باید از پنل آسمان به بعد را خریداری نمایند.