پرش لینک ها

راهنمای پنل نمایندگی سامانه پیام کوتاه

پنل نمایندگی فراپیامک

پنل نمایندگی (reseller panel) فراپیامک دارای امکانات ویژه‌ای است و در دسترسی و قابلیت‌های دیگر تفاوت‌هایی با پنل کاربری دارد. این پنل مخصوص نمایندگان بوده و پنل نمایندگی مدیریت زیر دسته‌ها و کاربران شامل می‌شود. نمایندگان می‌توانند با برند و دامنه خودشان فعالیت خود را آغاز نموده و شروع به فروش پنل های کاربری و نمایندگی نمایند. پنل نمایندگی درواقع این امکان را برای نماینده فراهم می‌آورد تا با فروش پنل، فروش پیامک، فروش خط سود کسب نماید و امورات مرتبط را با آن را در هر سطحی کنترل کرده و تغییرات لازم را اعمال یا دسترسی‌ها را مشخص کند.

راهنمای پنل نمایندگی (Help reseller panel)

پنل نمایندگی دارای قسمت‌های مختلفی بوده که به‌واسطه هرکدام از آن‌ها تغییرات خاصی قابل‌مشاهده و اعمال هست که به‌صورت فهرست‌وار در زیر آورده شده و شما می‌توانید از فایل ضمیمه از راهنمای تصویری آن بهره ببرید.

صفحه نخست پنل نمایندگی

گزارش‌ها در صفحه‌ای که به‌صورت پیش‌فرض، پس از ورود به پنل نمایندگی، آن را مشاهده خواهید نمود، صفحه نخست پنل مدیریت یا گزارش‌ها هست. در این صفحه یک سری گزارش از کارکرد سامانه به شما ارائه می‌گردد. صفحه گزارش‌ها شامل امکانات متعددی برای مشاهده گزارش‌ها اضطراری، تعداد کاربران مستقیم و غیرمستقیم، پرداخت‌ها و بررسی وضعیت موفق یا عدم موفقیت در پرداخت و همچنین امکان مانیتورینگ کردن پیام‌های زیر کاربران و چند قابلیت دیگر در دسترس است.

ویژگی‌های پنل نمایندگی (feauters of reseller panel)

این قسمت به نماینده این امکان را می‌دهد تا نسبت به تعریف همکار اقدام نموده و بخشی از کارهای مدیریتی خود را به ایشان واگذار نماید. به‌عنوان‌مثال می‌تواند یک همکار برای پاسخگویی به تیکت ها و همکار دیگری برای مسائل مالی ایجاد کرده و دسترسی‌های لازم را به آن‌ها بدهد.‬ مقابل رکورد هرکدام از کاربران تعدادی آیکون وجود دارد که نماینده می‌تواند از طریق این آیکون‌ها پنل کاربر موردنظر خود را بررسی نماید.
در ادامه شما برخی دیگر ماژول‌های قابل‌دسترسی در پنل نمایندگی فراپیامک را مشاهده کرده ئ برای دیدن لیست کامل آن می‌تواند به فایل ضمیمه مراجعه کنید.

  1. بسته‌ها
  2. شماره‌ها
  3. کاربران
  4. فرم درج کاربر جدید به‌صورت دستی
  5. لیست شماره‌های کاربر، افزون شماره جدید به کاربر
  6. ورود به پنل کاربر و یا نماینده
  7. تماس‌ها
  8. چک کردن رمز عبور
  9. کلمات فیلتر شده
  10. حذف کاربر

ماژول‌ها

این ماژول این امکان را به مدیران پنل نمایندگی خواهد داد تا ترتیب و نام نحوه نمایش ماژول‌های پنل کاربری در منوها را تغییر دهد.

در این ماژول نمایندگان می‌توانند تعرفه خرید شماره‌های اختصاصی خودشان را مشاهده نمایند و با توجه به آن‌ها قیمت‌گذاری خرید خطوط اختصاصی توسط کاربرانشان را تعیین نمایند.

ماژول‌های سفارشی‌سازی پنل نمایندگی (Order reseller panel)

نمایندگان با توجه به نیازهای زیر کاربران خود و همچنین مطابق باسیاست‌های اتخاذشده در قبال رفتار با مشتریان می‌توانند ماژول‌های پنل کاربری هریک از نمایندگان خود را سفارشی‌سازی ساخته و حساب کاربری هر یک از آن‌ها را مدیریت کنند. این قابلیت پنل نمایندگی در جهت سهولت و دسترسی بیشتری در اختیار مدیران پنل نمایندگی قرار داده‌شده است تا با توجه به اصل ری برندینگ به فعالیت بپردازند. درخواست‌های خود خدماتی، درج دامنه جدید، سفارش پنل نمایندگی مشابه و دیگر قابلیت‌ها در این دسته‌بندی‌ها در دسترس است.

تنظیمات پنل نمایندگی (setting panel)

در این قسمت از پنل نمایندگی این امکان قرار داده‌شده است تا نماینده بتوانید تنظیماتی را جهت اطلاع‌رسانی در مورد دریافت تیکت، ثبت‌نام کاربران، پرداخت کاربران و … ایجاد نماید. در این ماژول امکان تنظیم مالیات ارزش‌افزوده قرار داده‌شده است تا برای فروش پیامک، خط اختصاصی، پنل و هر نوع تراکنش مالی این مالیات به‌صورت خودکار محاسبه گردد

دانلود

پیام بگذارید