پرش لینک ها

راهنمای پنل کاربری سامانه پیام کوتاه

پنل کاربری – سامانه ارسال و دریافت پیامک

پنل کاربری فراپیامک دارای قسمت‌ها و امکانات متعددی است که به فراخور نیاز کلیه کاربران طراحی‌شده است. این قسمت مخصوص کلیه کاربران فراپیامک بوده و هر کاربر با ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و رمز ورود می‌تواند به این قسمت وارد شود و از امکانات پنل کاربری استفاده نماید. ماژول‌ها و امکانات تعبیه‌شده همگی کاربردی بوده و دامنه استفاده بسیار گسترده‌ای را پیش روی کاربران قرار داده است. کاربران پس از ورود به پنل منوهای مختلف پنل را مشاهده می‌کنند که هرکدام دربرگیرنده ماژول‌های مختلفی است.

راهنمای پنل کاربری (Help of sms panel)

پنل کاربری همان‌طور که گفته شد دارای قسمت‌های مختلفی بوده که به‌واسطه هرکدام از آن‌ها تغییرات خاصی قابل‌مشاهده و اعمال هست که به‌صورت فهرست‌وار در زیر آورده شده و شما می‌توانید از فایل ضمیمه از راهنمای تصویری آن بهره ببرید.

ویژگی های پنل کاربری (Sms panel features)

پنل کاربری فراپیامک پس از واردکردن رمز عبور و شناسه کاربری صفحه نخستی را برای شما باز می‌کند که با وارد شدن به آن از منو بالای صفحه امکاناتی از قبیل عملکرد، درج درخواست تغییر پنل از حقیقی به حقوقی، شارژ پیامک، شارژ کیف پول به روش دستی و سایر امکانات قابل‌ملاحظه است که آیکون‌های موجود در منوی بالای صفحه نخست جهت دسترسی به توضیحات و امکانات پلیس سامانه، آزمایشگاه، ورود به پنل نمایندگی (درصورتی‌که فرد پنل نمایندگی خریداری نموده باشد) و خروج از سامانه هست.

سطر امکانات میانبر دومین منویی است که از بالا قبال مشاهده است و امکانات اصلی سامانه به‌نوعی در این بخش در دسترس قرارگرفته است. راهنمایی Help و قسمت پشتیبانی، ارسال مدارک، سفارش خط و همچنین دریافت API اختصاصی از این قسمت پنل کاربری در دسترس شما قرار شما قرارگرفته است. تمامی امکانات این منو در منوهای اصلی سطح کاربری موجود هست و این سطر جهت دسترسی هر چه سریع‌تر به امکاناتی هست که بیشتر موردنیاز کاربران است.

مهم‌ترین قسمت پنل کاربری قسمت ارسال پیامک بوده که خود به بخش‌های متعددی دسته‌بندی می‌شود. ماژول‌های قرار داده‌شده در این بخش از پنل کاربری هر آنچه شما برای ارسال پیامک‌های خود نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار داده است. بخشی از مهم‌ترین‌های این قسمت در لیست زیر آورده شده است:

  • ارسال پیامک
  • ارسال تدریجی
  • پیامپ
  • منطقه‌ای، هدفمند
  • ارسال انبوه
  • کد پستی همراه اول
  • کد پستی ایرانسل

امکانات پنل کاربری (Sms panel facilities)

امکانات قرار داده‌شده در پنل کاربری امکان مدیریت ارسال و دریافت‌ها را فراهم می‌آورد تا به کمک آن‌ها بر عملکرد خود نظارت و کنترل داشته باشید. در منو پیام‌های پنل کاربری همانند ایمیل، کاربران می‌توانند لیست پیام مای ارسالی، دریافتی و حذف‌شده خود را مشاهده نمایند. در قسمت دریافتی‌ها کاربران می‌توانند پیامک‌های دریافتی به کلیه خطوط اختصاصی موجود در پنل خود را مشاهده نمایند. همچنین در بخش ارسال‌ها کلیه ارسال مای انجام‌شده از ماژول‌هایی غیر از ماژول‌های ارسال انبوه، در این قسمت لیست شده است و اولین سطر، نشان‌دهنده آخرین ارسال هست.

ماژول‌ های اختصاصی منوی سرویس پنل کاربری

پنل کاربری فراپیامک در بخش خدمات و سرویس‌ها امکانات متعددی از قبیل دیکشنری، آب‌وهوا، قیمت خودرو، اطلاعات پرواز و جست‌وجوی دامنه و دیگر موضوعات سرویس‌دهی را یکجا فراهم آورده است تا شما به سهولت با استفاده از آن‌ها بهره برده که کاربران می‌توانند با استفاده از امکانات این ماژول سرویس مای پیامکی برای موارد اختصاصی موردنظر را راه‌اندازی نمایند.

دانلود

پیام بگذارید